• fogamzásgátlás +paracetamol+c vitamin

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Már írtam pár nappal ezelőtt, és valóban kicsit keszekuszára sikerült a probléma leírása. Ráadásul kifelejtettem hogy nagy mennyiségú c-vitamint szedtem mellette, szerintem többet mint 1000 mg. Sajnos a dobozára nincs ráírva mennyit tartalmaz, de azt írja napi egy...és én vmiért félreolvastam és annak idején napi 2-t vettem be. Amúgy c vitamin+cink. Mikor újra elkezdtem a fogamzásgátló gyógyszer szedését akkor még a megfázás elleni paracetamolt és a c-vitamint is szedtem. Kb az aktus után a 13. napon el kezdtett fájni az alhasam ,inkább a hugyholyag körül sokat járok pisilni , fáj jobb oldalon a derekam, mellemet is nagyobbnak érzem, de szerintem csak azért mert már annyi mindent olvastam a neten, és annyira nem szeretném h terhes legyek, hogy mindent erősebbnek érzek. Közben a 15. napon csináltam terhességi tesztet ami negatív lett. Nincs hányinger, semmi mást nem érzek azon kívül h fáj az alhasam és mellnagyobbodást vélek felfedezni, de nem fáj a mellem, nem is érzékeny. Ennek tudatában , mit gondol mennyi az esélye annak h teherbe estem? Az antibébit azóta is mindig időben, és rendszeresen szedem. Köszönettel: Vetta

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Vetta! A nagyobb mennyiségű C.vitamin gyorsíthatta a tabletta lebomlását, a paracetamol a hatékonyságot nem befolyásolja, összességében azt gondolom, nincs oka aggódni, a nem kívánt terhesség esélye igen kicsi. Vegyen egy Detego tesztet, ez nagyon korán kimutatja a terhességet, már teherbeesés után 10 nappal. Ha késne a menses, újfent csináljon tesztet, de remélhetőleg minden rendben lesz.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. október 12., 16:05; Megválaszolva: 2011. október 13., 11:39

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...