• Fogamzásgátló + paracetamol

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Az lenne a problémám, h bár 7 éve szedek fogamzásgátlót, mégis most kicsit aggódom, mert a gyogyszermentes napokban a megfázás tünetei gyötörtek (1 hétig), és elég sok gyógyszert beszedtem,pontosabban amennyit csak lehetett és mikor újra el kezdtem szedni a fogamzásgátlógyógyszert a második napon már történt nemi aktus, bár nem ment el bennem a párom, de mégis tudom h ez nem jelent semmit , és aggódom. A gyógyszert reggelente fél 11-kor szoktam bevennii, viszont az aktus után pár órával hánytam. Az utolsó antibebi óta 15-17 óra eltelt miután hánytam (alkohol hatása miatt) Ahogy utána olvastam addigra már fel kellett szívódni...azóta is minden nap ugyanabban az időben veszem be, de aznap mikor hánytam nem vettem be 2 szemet...csak a szokásosat. A gyógyszer amit szedtem a megfázásra a neve (All in one: tartalmaz: paracatemolt, Guaifenesin ,Phenylephrine hydrochloride meg gondolom még egy csomó mindent.) A kérdésem mennyire kell aggódnom h teherbe estem? Szept 21-én volt a havim (29 napos) , de 25-én éjjel már sex volt. Köszönettel: Vetta

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Vetta! Levele nem mindenhol egyértelmű. Ha jól veszem ki, akor csak a gyógyszermentes 7 napban szedett egyéb szereket, ezek a tabletta hatását nem befolyásolják. Ha a gyógyszer bevétele és a hányás között 15 óra is eltelt, nem kell aggódni, addigra a tabletta bőven fel tudott szívódni, nem is kell ilyenkor pótolni. Remélem, jól értettem mindent a levelében, ha mégse, írjon vissza.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. október 10., 14:28; Megválaszolva: 2011. október 11., 11:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...