• Volina fogamzásgátló megszünése

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor nő/úr! A napokban hallottam hogy megszűnik a Volina fogamzásgétló tabletta amit én már közel egy éve szedek.Nem volt semmi panaszom rá jól bevált. Kb két hete voltam a nőgyógyászomnál de ő nem mondott ilyen információt és még a receptet is felírta.(Sajnos a héten már nem tudom telefonon elérni őt ezért írok Önnek)A patikákban már csak helyettesítőt tudnak adni.El merjem kezdeni szedni vagy beszéljek az orvossal.?nterneten keresgettem és jól látom hogyha a gyógyszer tájékoztatójában az szerepel hogy 3mg/0,03mg(ami a Volinán is van) akkor az megfelelő lehet és nem fog kellemetlenséggel járni az átállás egy másikra? Köszönöm válaszát, Kiss Rebeka

        Dr. Veress Dóra válasza a fogamzásgátló tabletta témában

        Kedves Kérdező! Ha az új készítmény azonos összetevőket azonos mennyiségben tartalmaz, akor nem jelenthet semmi gondot az átállás. Ha nem kap teljesen azonos készítményt, akkor a betegtájékoztatóban leírtaknak megfelelően kell végezni az átállást, és nem lesz semmi gond.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. szeptember 08., 18:14; Megválaszolva: 2011. szeptember 09., 01:06

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...