• Mi a teendő?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nő! Olyan problémával fordulnék önhöz, hogy nem tudom mit tegyek ebben a helyzetben. Már több mint egy éve szedtem a Dienille fogamzásgátló tablettát, mikor a 7 napos gyógyszerszünet után be kellett volna vennem a következő szem gyógyszert nem volt tablettám. Az azt követő napon sem volt alkalmam elmenni vásárolni, mert pont ünnepnapra esett. Majd a hétvége elteltével elmentem kiváltani. A gyógyszert mivel nem a menstruációm 1,2-5. napján vettem be ezért nem tudom,hogy mit csináljak, vagy,hogy egyáltalán van-e hatása?! A menstruációm első napjától számított 12. napon vettem be az első szemet. Már körülbelül a fél levéllel beszedtem! Van-e hatása? Ha nincs mennyi időt kell még várni, vagy, hogy szedjem,hogy jó legyen? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Tímea.

        Dr. Deli Tamás válasza a fogamzásgátló tabletta témában

        Kedves Tímea! Szedje tovább a tablettát, majd 7 nap szünetet tartva folytassa az új levéllel. Ebben a ciklusban kiegészítő védekezés (óvszer) szükséges, mert a védő hatás elégtelen a szedés módja miatt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. szeptember 05., 21:20; Megválaszolva: 2011. szeptember 10., 11:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...