• Menstuációs gond

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor nő! 17 éves lány vagyok és párkapcsolatban élek. Fogamzásgátló tablettát szedek, ami rendszerezte a menstruációmat. Ám most késett egy napot a menstruációm és eddig még csak barna folyás jelentkezett pedig már a harmadik menstruációs napnál tartok. Eleinte nem estem kétségbe hiszen a menstruációm előtt mindig barna folyás jelentkezett, de most még így a harmadik nap után is csak nagyobb mennyiségű barna folyásom van. A fogamzás gátló tablettára mindig figyelek, hogy időben vegyem be. Még sose hagytam ki egy napot se. Mi lehet a probléma? Miért csak a barna folyás jelentkezik? Válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! Ha minden tablettát időben vett be, nem valószínű, hogy bármi kórosról lenne szó, ha egyáltalán nincs normál vérzés a 7 napos szünetben, az jelent gondot. Ez esetben tesztet kell, hogy csináljon.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. augusztus 17., 11:36; Megválaszolva: 2011. augusztus 17., 11:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr.Úr/Nő! Több, mint 2 eve szedek symicia tablettát, eddig semmi problémám nem volt vele. Múlthét szerdán mandulagyulladasra antibiotikumot /futam duo/ írt fel a háziorvosom. Tisztában voltam, vele hogy gyengíti a fogamzásgátló...
        Egy darab fogamzásgátló tablettát nem vettem be, mert elejtettem. Másnap este vettem csak be a következőt. Így egx kimaradt. Folytattam a többi szedését. Két naprabrá vérzés jelentkezett. Mit tegyek? Folytassam amíg el nem fogy a levéllel...
        Egyik este elfelejtettem bevenni a tablettát és csak másnap este vettem észre. Így egy kimaradt és pár napra rá gyenge vérzés jelentkezett. Mit csináljak? Hagyjam abba és várjam meg a 7napot vagy szedjem tovább a gyógyszert, amíg el nem fogy...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a Controvul fogamzásgátló tablettát befolyásolhatja-e a Bioheal Valeriana Komplex (Macskagyökér + Golgotavirág + Komlótoboz) kapszula. Amennyiben igen, kérem javaslatát más nyugtató...
        Jo napot kivanok! Az lenne a kerdesem,hogy elkezdtem szedni a Yasminelle fogamzasgatlot januar 29-en(most kezdtem el,eddig sose szedtem),szoval elkezdtem,ez menstruacio elso napjan volt. Igaz,hogyha menstruacio elso napjan kezdjuk el,akkor mar onnantol...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy elég régóta, 9 éve szedek lindynette 20 fogamzásgátló tablettát, és még pár évig nem szeretnénk gyereket a párommal. Eddig még nem szüneteltettem, mert a nőgyógyászom azt...
        Nem tudom, hogy CIPROFLOXACINT lehet e szedni NORIEL fogamzásgátló mellett ?!
        Tisztelt doktor úr! 5 éve szedem a Milligest fogamzásgátlót, és most vettem észre, hogy az e havit visszafelé kezdtem szedni (eddig sosem jártam még így), és már csak 5 szem van hátra. Mi a teendőm most, és befolyásolja-e a védekezés...
        Tisztelt doktor úr/nő! Egy héttel tovább szedtem a femoden nevű fogamzásgátló tablettát és azt a levelet amit elkezdtem nem fejeztem be végig, hanem a 7. szem után megtartottam a 7 napos szünetet. Meg is jött a vérzésem. Előtte a párommal...
        Tisztelt Dr. Tekse István, szeretnék érdeklődni, hogy a fogamzásgátló tabletta abbahagyása okozhat e hormonális zavart? Kb. 10 évig szedtem a yasminelle tablettát és tavaly februártól nem szedem, de egyébként semmilyen problémát nem...