• Fogamzásgátlótól nincs menzeszem

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Úr! Azzal a problémával fordulok Őnhöz, hogy körülbelül fél éve szedem a Qlaira fogamzásgátlót, és azóta csak kétszer menstruáltam 2 napig, mikor egy-egy tablettát elfelejtettem bevenni.Előtte Yadine-t és Yasminelle-t szedtem, összesen a kettőt öt évig, és velük ilyen jellegű problémám nem volt. Nőgyógyászom a nulla libidóm miatt, és a Qlaira "természetes" jellege miatt javasolta a váltást, és már az elején mondta hogy elő szokott fordulni ennél a gyógyszernél hogy nem jön meg egyáltalán, és ez nem természetellenes, nem kell megijedni tőle. Én csak örülök neki, viszont a környezetemben mindenki aggódik hogy ez komoly probléma, és hogy ha az a vérmennyiség ha nem tud távozni, bent maradva problémát fog okozni... Szeretném az Ön véleményét és tanácsát is kikérni ezzel kapcsolatban. Előre is nagyon köszönöm válaszát! Üdvözletel: Aladina

        Dr. Deli Tamás válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Aladina! Orvosának igaza van - ha a vérzés a gyógyszer hatására marad ki és más ok nincs, ez valóban nem kóros és a menstruatio elmaradása nem okoz önmagában egészségkárosodást.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. július 29., 15:23; Megválaszolva: 2011. augusztus 01., 19:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...