• depo provera

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Szakerto(k), Szeretnem tanacsukat kerni a kovetkezo ugyben. Tobb mint egy eve hasznalom a depo provera fogamzasgatlot,eddig hasonlo problema nem merult fel vele kapcsolatban egeszen a tegnapi napig,amikor is ugyan lefekves utan egy rovid ideig tarto ugyan nagyon eros alhasi gorcs fogott el. Nem forditottam igazan figyelmet ra,de mikor megebredtem egy tenyernyi nagysagu ver volt az agynemumon. Kerdesem ezzel kapcsolatban,vajon ez menstruacios gorcs illetve ver volt,amennyiben igen kerdesem hogyan lehetseges menstrualni amikor a felvilagositas szerint a depo provera hasznalata alatt nem kekpzodik verfal a mehben,tehat nincs is minek kiurulnie lenyegeben. Akkor ezek szerint teherbe is eshetek e mellett? Mi a legokosabb teendo ebben az esetben kerem adjon tanacsot. Esetleg valami felborithatta a hormonhaztartasomat. 3nappal ezelott megfaztam es a hazipatikabol kuraltam magam neo citrannal illetve aspirinnel es ibuprofennal Nem szeretnek megkockaztatni egy esetleges nemkivant terhesseget de vegkepp nem egy abortuszt. Elore is koszonom a segitseguket

        Dr. Deli Tamás válasza a fogamzásgátló témában

        Tisztelt Hölgyem! A Depo-Provera mellett lehet időnként rendellenes menses, azonban még fontosabb, hogy a hüvelyi vérzés nem feltétlen menstruatio (pl. az ember méhnyakrákból is vérezhet). Az alhasi görcs ezzel a jelenséggel vagy összefügg, vagy független tőle. Mindenesetre érdemes mielőbb felkeresnie nőgyógyászát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. július 17., 23:42; Megválaszolva: 2011. július 24., 11:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...