• Yasminelle-késleltetés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Szakértő! yasminelle fogamzásgátlót szedek. Nincs vele gondom, viszont szeptemberben pont akkor jönne meg, mikor nyaralni mennénk. Pont egy hétre lenne szükségem. Azt tudom, hogy eg yúj levélből szedhetem egy héttel tovább és után tartom az egy hét szünetet. Viszont még sosem toltam el ciklust és amit nem tudok, hogy mennyire biztos az, hogy ha tovább szedem, nem fog megjönni azon a plusz héten. És mi a teendő, ha a következő levél alatt a hosszabbtás után közti vérzés jelentkezik? hallottam olyat, hogy akkor kettessével szedjem az adott levél végéig. ez tényleg így működik? Illetve Ön szerint van-e annak értelme, hogy nem várom meg szeptemberben azt az egy hetet, hanem most már eltolom egy héttel és az esetleges vérzészavarok rendeződnek szeptemberig és beáll az új ciklus? A továbbszedésen kívül van-e más megoldás? Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel: mmonika Válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Mónika! Egyszerűen szedje tovább egy új csomagból 7 szemmel/nappal, azaz 28 tabletta után legyen csak szünet. Ez nem szokta a ciklust megzavarni, ennyi eltolás után pecsételő vérzés se szokott általában jelentkezni, ne aggódjon, minden rendben lesz!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2011. július 13., 22:18; Megválaszolva: 2011. július 14., 14:18

        Tudjon meg többet: fogamzásgátló
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Ur . 6 honapja szedek fogamzas gatlot , most tortent az eset , hogy a gyogyszer mentes het hatodik napjan vagyok , es nincs kozti verzesem , eddig mindig megjott pontban a negyedik napon . A parommal december ota nem voltunk egyutt , es...
        Üdvözlöm! Lassan 1 éve tervezem, hogy spirált szeretnék fogamzásgátlókét. A hormonális megoldások nincsenek jó hatással a szervezetemre, egyéb lehetőségeket pedig nem tartok biztonságosnak. Gumióvszer mellett estem annak idején teherbe,...
        Tisztelt Szakértő! 23 éves vagyok, 7 éve szedem a Lindynette 20-as fogamzásgátlót. Közel 2 hónapja érzek folyamatos mellfeszülést, a melleim nagyobbak lettek, a mellbimbóim eresebbek, duzzadtak. Emellett heti 4-5 alkalommal erősebb,...
        Tisztelt Doktorúr/-nő! Pánikbetegségem miatt antidepresszánst szedek (Paretin), mellég pedig Xanaxot. Fogamzásgátlót 3 éve szedek (Symicia). A pszichiáterem azt mondta, semelyik nincsen hatással a Symiciára, nyugodtan szedhetem őket együtt....
        Tisztelt Dr. Úr! Barátnőm orálisan kielégített, lenyelte, majd mivel menstruált, kiment rá 5 percre tampont cserélni és benyálazott ujjal tette fel magának. Arra gondoltam, hogy a szájában maradhatott sperma, és miután benyálazta az ujját,...
        Kedves Doktor Úr/Nő! A 3. héten elfelejtettem bevenni az első tablettát és csak kedden vettem be a hétfőit együtt a keddivel, szombaton (tegnap) fogyott el a levél. Ezután mindig szerdán szokott megjönni és most ma vasárnap már kezd megjönni...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Bizonytalan vagyok az általam használt fogamzásgátlás hatékonyságával kapcsolatban és szeretnék információt kérni. December utolsó hetében antibiotikumot szedtem a fogamzásgátló tabletta (yangee) 3.hetében. Az...
        Trombózishajlam miatt hormontartalmú fogamzásgátlószerek,-eszközök kizárva. Pharmatex termékeket, vagy óvszert használunk a férjemmel. Ma 2017.01.03. óvszerrel védekeztünk volna, de kiszakadt az aktus végére! Gyorsan felhelyeztem egy...
        Ha elfogyott egy levél, megvonásos vérzés után elkezdett újabb levél hanyadik szemtől áll fent ujra védelem?
        Tisztelt Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni hogy ha "Azi Sandoz 250mg" nevű gyógyszert szedek, miközben Jangee 3 milligramm/0.02 milligramm filmtablettát is,az csökkenti a fogamzásgátló hatását? A választ előre is köszönöm!