• Nőgyógyászati

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tisztelt doktorno-ur! Az alabbi problemamra keresek megoldast korkepet. Kb 3-4 honapja a menstruaciom fejfajassal jelentkezik a ciklus elott 4 nappal, majd mikor megjon eros derektaji es alhasi gorcseim vannak amellyek melle meg darabos sotet bordo darabos vergorcsok is tarsulnak,amellyek hol egy forintos hol pedig ketszaz forintos nagysaguak. A menstruaciom 6 napig tart de a gorcsok nem mindig mulnak el. Tobb orvosnal is jartam mar de mindegyik azt mondta , hogy szervi elvaltozast nem talal. Az egyik orvos triodenat irt fel de attol csak hiztam de a bajom nem oldodott meg ezert abbahagytam. Az lenne a kerdesem , hogy mi bajom lehet es hogyan lehetne gyogyitani milyen gyogyszerrel, hatha az ajanlasukra vegre valamelyik orvos mar vegre segitene rajtam. Koszonettel Hajnalka

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! Ha szervi eltérést nem találtak, az megnyugtató, érdemes lenne egyéb fogamzásgátlóval próbálkozni, próbálja meg a Volinát. A menses előtt pár nappal megelőzési céllal vegyen be fájdalomcsillapítót.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. július 12., 16:23; Megválaszolva: 2011. július 13., 12:26

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...