• Menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor/Nő! Ismét fordulnék Önhöz! Már korábban is írtam Önnek menstruációm hiánya miatt! azóta is rendkívül sok vizsgálaton voltam. megjártam már az endokrinológust is,megvizsgáltak. Ott sem találtak semmi rendkívülit,azt mondták minden rendben van.Tehát semmi szerv i problémát nem találtak sehol.Esetleg elképzelhető,hogy valami lelki oka lehet menstruációm kimaradásának?Sajnos ez már több,mint 4 éve így van! Párommal fogamzásgátlásként a tabletta mellett döntöttünk volna,de a nőgyógyászom nem javasolta,mondván, nem tudni,hogy a későbbiekben milyen rossz hatása lehet. Ön szerint a későbbiekben lehetne probléma,ha most gyógyszert használnék fogamzásgátlásként? Mi az Ön véleménye minderről?Én sajnos már kezdek kétségbeesni,hisz annyi helyen jártunk már édesanyámmal,de továbbra sincs változás! Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel és Üdvözlettel: B

        Dr. Herman Tünde válasza a menstruáció kimaradása, fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező! A mentruáció rendellenességeit okozhatja lelki megterhelés. Amennyiben nem igazolódott PCO- syndroma nem ajánlom a fg. tabletta szedését. Amennyiben PCO- syndroma igazolódott indokolt lehet az fg. tabletta szedése. A fg. tabletta szedése előtt mindenképpen thrombosishajlamra vonatkozó vizsgálatot kell elvégezni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Herman Tünde
        Szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Herman Tünde

        Kérdés: 2011. május 26., 16:35; Megválaszolva: 2011. május 30., 10:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...