• Ön szerint van okom aggodalomra?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jónapot Kívánok! Kétségbe vagyok esve,mert abbahagytam a fogamzás gátló tabletta szedését 3 hónapja,utána megjelent a megvonás utáni vérzésem,de azóta nem jött meg a menstruációm,3 hónap maradt ki,és most reménykedem,hogy hamarosan mikor ideje lesz,akkor jelentkezik a vérzés. Már csináltam terhességi tesztet is,de negatív lett.3 évvel ezelőtt hormontablettákat kaptam,aztán pedig fogamzás gátló tablettát írt fel az orvos,mert rendszertelen volt a menstruációm.Utána olvastam,és láttam ,hogy előfordul ilyen,hogy ilyenkor akár fél évig sincs peteérés.Én mégis félek a korábbiak miatt,de nem tudom,hogy forduljak e orvoshoz,vagy várjak még egy picit,hátha önmagától beindul.Mielőtt abbahagytam a tablettát,voltam kontrollon,és minden rendben volt.Félek,hogy nem lehet gyerekem.Ön szerint mit tegyek,esetleg tud ajánlani valamilyen gyógynövényes megoldást ?

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! Három hónapos menseskimaradásnál javaslom az orvosi vizsgálatot. Friss teszttel keresse fel az orvost. Amiatt, hogy ne lehet később gyereke, ne aggódjon, számos nőnek van hasonló problémája, és mégis gyermeket szül. A tabletták hatása visszafordítható, de bizonyos nők hajlamosabbak a vérzészavarra.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. május 18., 17:55; Megválaszolva: 2011. május 19., 16:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...