• Mi az oka, hogy barna folyásom van és rövidebb a vérzésem fogamzásgátló szedése mellet?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Már egy éve szedek fogamzásgátlót és ez idő alatt most fordult elő először olyan, hogy a vérzésem az átlagos 5 nap helyett 3 nap volt és kevesebb volt a mennyisége is. Elkezdtem szedni a másik levél tablettát is és az utolsó három tablettánál barna folyásom lett,ami szintén most fordult elő először! A barna folyás kis mennyiségű volt és csak azon az egy napon! Tegnap fogyott el az a levél és most várom.hogy mi lesz. Köszönöm,hogy elolvasta kérdésem! Várom a válaszát!

        Dr. Deli Tamás válasza a fogamzásgátló témában

        Tisztelt Kérdező! Ha a leírt panaszok csak egyszer fordultak elő, nincs jelentőségük, ha rendszeresn így jelentkezik a vérzés, tablettaváltás lehet szükséges, melyez orvosával kell megbeszélnie. Mindenesetre kis eséllyel lehe terhesség is a tünetek hátterében - végezzen terhességi tesztet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. április 04., 16:52; Megválaszolva: 2011. április 06., 20:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.
        Kedves Doktor Nő/ÚR! Múlt hét keddtől meg volt a havi vérzésem, és most pénteken kellett volna elkezdenem egy teljesen új levél tablettát. Ez sajnálatos módon elmaradt, viszont a párommal közben voltunk együtt. Ma reggel el is kezdtem kicsit...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...