• Tisztelt Doktornő

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        1 év fogamzásgatló tabletta szedése után abba hagytam 1 hónapra, de amikor megjött a menstruációm újból elkezdtem szedni. Masfél hétig antibiotikumat szedtem. Az óvszerrel védekeztünk, de gond történt,és ahogy megtörtént a baj rá 1 órára 72 órás tabelettát vettem be. Amikor ezt történt már nem volt peteérésem. Kérdésem az lenne, hogy jól tettem, hogy bevettem, volt rá szükség, hogy bevegyem? Mennyi esély van rá, hogy 72 órás tabi mellett is terhes maradjak ? Tudom, hogy a szervezetembe most rengeteg hormon került, abba az este, ha 7 napos szünetbe nem jön meg, akkor mit kell tegyek? Gondolom orvoshoz kell forduljak, de el kell kezdjem szedni a tabletát? Elöre is köszönöm válaszát.

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem! Jól járt el, ne aggódjon. Ha a 7 napos szünetben nem jön meg, akkor mielőtt újra elkezdené szedni, keressen fel nőgyógyászt friss teszttel. A sürgősségi tabletta megbízható, több mint 97%-os védelmet nyújt.Nagy valószínűséggel minden rendben lesz, gratulálok, hogy ennyire szakszerűen jártak el, ritkaság!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. április 02., 17:57; Megválaszolva: 2011. április 04., 10:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...