• Volina

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! nemrég váltottam yasminellről Volinara,mert már elgyengült a yasminell a szervezetem számára.Rögtön a gyógyszermentes időszak után kezdtem el szedni.Az lenne akérdésem,hogy így már véd az 1.szem tabletta is,mert az ötödik naptól együtt voltam baratommal és nem védekeztünk.Mondjuk nem ment el bennem,de tudom h már az előnedv is veszélyt jelent.de nekem nem mondta aaz orvos,h várnom kellene.Csak most kicsit izgulok. A másik problémám pedig az lenne,hogy most járok a 16.szemnél,de olyan érzésem van,mint mikor meg szokott jönni.Kicsit görcsöl a hasam néha,de egyébként most nincs pecsételésem.Mi lehet ennek az oka?Várjak még és szedjem tovább,vagy nem lenne jó ez a gyógyszer?Vagy első hónapban normális ez?Sajnos mostanában sok stressz ért,és arra is gondolok,hogy a sok idegesség befolyásolta. Előre is köszönöm válaszát!!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! a 7 napos szünet után elkezdve azonnal véd a tabletta. A hasi görcs oka sok minden lehet, stressz, funkcionális emésztőszervi probléma, kevés folyadékfogyasztás, ne aggódjon!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. február 07., 12:38; Megválaszolva: 2011. február 08., 17:38

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...