• Köztes vérzés gyógyszer mellett

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő! Két és fél éve szedek Lyndinette-et, ezidáig minden rendben volt, eltekintve egy-két túlságosan rövid menstruációtól. Az utóbbi 2 hónapban is hasonló (problémának nem nevezném) tapasztalataim voltak, a menzesz pontos volt, de enyhe, 1-2 nap alatt lefolyt, míg máskor akár 4-5 napig is tart. Néhány napja, a levél 2/3-ánál furcsa barna folyást tapasztaltam, mely egyre erősebb lett, végül menstruáció jellegűvé vált. A probléma hol előtűnik, hol nem, bár csak néhány napja tart, mégis kellemetlen, hiszen nem tudom megjósolni, lefolyt-e már a dolog vagy sem. A kérdésem elsősorban az lenne, normális-e ez, bár több helyütt olvastam hasonlókat, és azt ösztrogénhiánnyal, valamint stresszel magyarázták (ez nálam is esélyes), illetve hogy a gyógyszer beszedése után a menstruáció ismét jelentkezni fog? Előre is köszönöm válaszát!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező! Egy nőgyógyászati vizsgálatra kellene elmennie, hogy a fertőzést és egy méhszájelváltozást kizárják. Néha egyébként előfordul fogamzásgátló mellett is a pecsételés, ha nem ismétlődik, akkor nincs teendő.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. december 01., 23:14; Megválaszolva: 2010. december 05., 21:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...