• Összecserélt hétfők (?)

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Lindynette 20-at szedek. ugy tudom ebben a fajtában minden szem ugyan olyan. Utolsó szemet veszem ma be a levélből. ön szerint mit tegyek? szünet nélkül kezdem az ujat? nem emlékszem h elfelejtettem volna bevenni,mert nem szokásom elfelejteni,nagyobb a valószinüsége annak h összecseréltem a két hétfőt. Még ezzel kapcsolatban az lenne a kérdésem hogy ha netalántál tényleg kimaradt volna 1 szem akkor mennyire csökkel a gyógyszer hatása? mert szombaton 1x belémhatolt védekezés nélkül párom,de NEM ment el bennem!! elötte pedig óvszert használtunk (ugyan az nap) Köszönöm! ELŐZMÉNY: "jónapot! én irtam azzal kapcsolatban h elfelejtettem egy tablettát bevenni a Lindynette 20ból. és h mi a teendő. Most viszont azzal irok,h leültem és átszámoltam az egészet. arra jutottam h mivel minden hónap első keddjén kezdek el egy uj levelet,ugye elött a hétfő ott marad,vagyis az lesz az utolsó szem amit beveszek az akkori levélből. azt hittem h 18án a hétfőt elfelejtettem bevenni de észrevettem h az a hétfői nincs meg aminek az utolsónak kellene lennie. lehet h csak összecseréltem a két hétfőt. mert igy pontosan megvannak a gyógyszerek mind a 21. nem hiányzik és nem marad egy sem! ami 18.ai megmaradt az majd beveszem az utolsóként. és igy minden rendben lesz. nem hiszem h elfelejtettem volna bevenni. tegnap együtt voltam a barátommal,óvszert használtunk a biztonság kedvéért,de 1x belémhatolt gumi nélkül is,de nem ment el bennem. remélem nem lesz semmi gond. megtartom a 7 nap szünetet és után a 8.on kezdek ujat. vagy Ön szereint mit tegyek? szünet nélkül kezdjem az ujat? nagyon nagyon kicsi az esélye h elfelejtettem volna beveni azt a hétfőit. 2010-10-24 12:41 Milyen tablettát használ? Ha minden szem egyforma, nem gond a csere. Egyébként ha kimarad, akkor 7 napig kell óvszer, és ha ez az utolsó héten történik, akkor nem kell 7 napos szünet, hanem a következő csomagot folytonosan kell szedni. 2010-10-25 11:42

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Igen, a Lindynette-ben mindegyik egyforma, nem baj, ha fel lett cserélve. Ha nem az utolsó (3.)héten volt a "gyanú" a kimaradásra, akkor lehet 7 napos szünet, ha az utolsó (3.) héten marad ki tabletta, akkor kell folyamatosan szedni a következő csomaggal. Százalékos esélyt mondani nem lehet pontosan mondani, mert annyi minden befolyásolja. Ha a 2. héten történt a kihagyás, akkor a legkisebb.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. október 25., 17:42; Megválaszolva: 2010. október 27., 09:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...
        Tisztel doktor Úr/Nő! Lassan 4 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát . 2héttel ezelőtt (szombaton) kimaradt egy tabletta a levél 3.hetéből, ezért a bet.táj. alapján szünet nélkül folytattam a következő levelet . Tegnap együtt voltam a...
        Jó Napot kívánok Doktor Nő/ Úr! Olyan kérdéssel fordulnék önhöz hogy elkezdtem a mai napon (2018.03.23) szedni a Symicia nevű fogamzásgátlót és az lenne a kérdésem hogy mennyi időn belül hat? A 23.a a vérzésem első napja. Meg kell...
        Jó napot kívánok! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy a gestomix nevezetű fogamzásgátlót szedem kb 5 éve és 5 napja késik a menstruációm. 1 héttel ezelőtt influenzás voltam kaptam rá antibiotikumot és köhögés csillapítót...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Tekintse meg infografikánkat, és tudjon meg többet az ajakherpeszről!
        Magunkról tanulni sosem késő! Az egészségértés jelentősége felnőtteknél.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó