• Fogamzásgátló újra

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt DoktorNő! Nemrégen írtam hogy abbahagytam a fogamzásgátló szedését de most újra szeretném szedni. Múlt csütörtökön hagytam abba úgy hogy még hátra volt 6 darab. És vasárnap megjött a menzeszem úgy ahogy minden tablettamentes időszakban, mindig a 4.napon jött meg, most is rá négy napra, csak ugye most nem vettem be az egész csomagot...... A Yasminellet, amit szedek, a menstruáció2-5-ig napján is el lehet kezdeni, ezért ma (3.nap) elkezdtem egy új csomagot. Azt tudom hogy az első hét napban nem véd, de a későbbiekben ebből a kis "zavarból" nem lesz gondd? Illetve nem zavarja össze vagy terheli meg a szervezetemet?Válaszát előre is nagyon köszönöm! 2010-10-12 19:15 Kedves Hölgyem! 7 napig elég sz óvszer, ha megvárta, hogy legyen egy rendes vérzése, és akkor kezdte el a 3. napon szedni, nem lesz baj. Máskor ilyet ne csináljon, hogy a csomagot félbehagyja, mert ez tényleg összezavarhatja a ciklust. Rendes vérzésnek mi számít? Mert nekem akkor jött meg amikor abbahagytam a tablettát rá 4 napra, és az ilyen megvonásos vérzés mint a tabelttaemnets napokon , de rendesen megjött, szóval ha eközben a 3. napon kezdtem el szedni akkor hat 1 hét múlva a tabletta ? Előre is nagyon ksözönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem! A tablettaszedés abszolút helytelen módon történt, a legjobb lenne, ha várna egy rendes vérzést, mert a mostani csak megvonásos vérzés volt. Azaz néhány hét tabletta mentes időszak után legyen egy rendes vérzés, addig feltétlenül kell az óvszer.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. október 25., 13:57; Megválaszolva: 2010. október 26., 12:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...