• Fogamzásgátló miatt folyamatosan hízok

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr.! Problémám, hogy amióta fogamzásgátlót szedek (2009. XI.hó) folyamatosan hízok! Most a Volina-t kaptam amelynek a második levelét fogyasztom. Előtte Triregolt használtam. A Nőgyógyászom azt mondta, hogy a Volina nem hízlal, de folyamatosan érzem, hogy hízok. 2009. XI. hó óta kb. 15 kg-ot híztam már. Kérdésem lenne, hogy van-e olyan fogamzásgátló ami nem hízlal, vagy mit tegyek, hogy ne hízzak tovább! Talán hagyjam abba a fogamzásgátlót? Kérem segítségét. Köszönöm: Anikó

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Anikó! A fogamzásgátlók hízást okozó hatása kérdéses. Egyes nőgyógyászok azt vallják, hogy étvágynövelő hatóanyaga van, mások azt, hogy nem okoz hízást, készült is már tanulmány, és a fog- gátlót szedők nem híztak jobban, mint a placebot szedők. A Volinára nem jellemző, hogy hízást okozna, sőt enyhe diuretikus hatása is van. Én azt javaslom, hogy inkább a táplálkozásán változtasson, írjon egy hetes naplót, ezt mutassa meg szakembernek, és beszéljék meg, mit szükséges változtatni.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2010. augusztus 16., 09:42; Megválaszolva: 2010. augusztus 17., 10:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...