• Gyógyszer és terhesség

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        tisztelt Doktorúr/Doktornő! én Novynette fogamzásgátlót szedek nagyjából egy éve. ebben a hónapban volt egy húgyúti fertőzésem, amire monural-t kaptam (ezzel kapcsolatban tettem is fel kérdést, és azt írták, hogy ehhez nem szükséges kiegészítő védekezés), valamint volt párszor hasmenésem (valószínűleg érzékeny vagyok a tojásra). ez utóbbi napi 1-2szer következett be, 3-4 napon át, és egy ideig használtunk óvszert, de félek, hogy nem elég ideig. most vagyok a 7 napos szünetben, mindig szerdán szokott megjönni, most viszont még semmi nyoma, és semmi előjel (hasfájás ilyenkor már rég jelentkezik, és eddig délután már ilyenkorra mindig megjött.). mennyi okom lehet félni? előfordulhat fogamzásgátló mellett is, hogy késik? a választ előre is köszönöm

        Dr. Csuth Ágnes válasza a terhesség témában

        Kedves Fiatal Hölgy! Tekintettel arra, hogy hasmenés is volt és nem kellő ideig volt óvszerhasználat, csináljon egy terhességi tesztet, ha ez negatív, akkor megnyugtató. Egyébként gyógyszer mellett is késhet, akár ki is maradhat a vérzés, de a teszt jelen esetben indokolt.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. június 30., 16:13; Megválaszolva: 2010. július 01., 13:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...