• Folyás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő! Két hónapja szedek yasminelle-t, előtte két hónapig qlairát, azelőtt hat évig mercilont. Kérdésem az lenne, hogy a Pimafucort kenőcs amit a hüvelyhez kenek, befolyásolja-e a yasminelle hatását? A másik kérdésem az lenne, hogy voltam orvosnál, meglett a rákszűrés eredménye: P II-es lett, és a kórokozókhoz az lett beírva, hogy Leptothrix. Azt szeretném megkérdezni, hogy ez mit jelent? Van még egy olyan gondom jelenleg, (télen is volt ilyen, akkor volt először), hogy csíp amikor pisilek, és mindig pisilési ingerem van. Voltam vele télen urológián, ahol kaptam gyógyszert, a nevét már nem tudom megmondani. Ott azt mondták, hogy a folyás okozza. Erre mit javasol? A folyásra ott kaptam candibene hüvelykúpot, de azt nem használtam, mert az első szemnél véreztem. Azt mondta az orvosom, hogy az azért volt, mert gyulladás van. Volt aki azt mondta, hogy az azért volt, mert nem vártam meg, amíg rendesen kitisztul a szervezetem, mert akkor múlt el. Ezzel a folyással kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy ez tényleg összeköthető a húlyúti fertőzéssel? Ha ez nekem állandó gondot okoz, attól még lehet gyerekem? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Herman Tünde válasza a fogamzásgátló témában

        1.Nem befolyásolja A Pimafucort a Yasminelle hatását. 2. kóros baktériumflórát jelöl, de emellet a rákszűrés negatív. A kevés hüvelyi vérzés valóban a gyulladás következménye és nyugodtan alkalmazhatta volna tovább a hüvelykúpot. A csípő vizelet a felfázással és a hüvelyfertőzéssel van összefüggésebn, kombinált gomba és baktérium elleni kezelésben kell részesülnie, majd arra törekedni, hogy savas hatású hüvelykúpokkal, a hüvely saját lactobacillusait tartalmazó készítményekkel meg kell előzni a további hüvelyfertőzés kialakulását. Amennyiben visszatér a hüvelyfolyás érdemes teszteket elvégezni, Chlamydia fertőzésre mindenképpen, ez az a kórokozó, amely krónikus kismedencei gyulladást kialakítva a későbbiekben akár meddőséget is okozhat.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Herman Tünde
        Szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Herman Tünde

        Kérdés: 2010. június 23., 07:57; Megválaszolva: 2010. június 27., 16:58

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...