• Megoldásra várva

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

         

        A problémám a következő: 21 éves vagyok és a múlt év decemberében kezdtem el szedni a Laurina nevezetű fogamzásgátló tablettát. Nem volt semmiféle mellékhatása, és a menstruációm is rendszeres volt. 3 hónap után azonban abbahagytam a szedését, mert nem volt indokolt. 1 hónapja mégis szükségszerűvé vált, így egy hónap kihagyásával újra el kezdtem szedni májusban, amikor megjött a menstruációm. Akkor rendben lezajlott, azonban körülbelül a menstruáció eltelte után 1-2 héttel pecsételő vérzés jelentkezett, ami azóta is jelen van. Ami azt jelenti, hogy körülbelül 1, másfél hete folyamatosan. Tudom hogy az egy hónap kihagyás és az újrakezdés felbolygatta a hormonháztartásom, de a kérdésem mégis az volna, hogy tehetnék-e ellene valamit, vagy egyszerűen csak várjak amíg minden helyrejön? Örülnék ha létezne erre bármiféle megoldás!

        Válaszát köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        Onnantól, hogy újra elkezdte szedni a tablettát, még három hónapig a pecsételő vérzés normálisnak tekinthető. Tenni ellene nem tud, csak ha abbahagyja a gyógyszer szedését.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2010-06-08 10:30:19; Megválaszolva: 2010. június 08., 10:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.