• esemény utáni tabletta-erős menses-fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő.

        Április 26-án, a ciklusom kezdete előtt egy héttel Riegesoft tablettát vettem be, a vérzésem május 3-án jött meg, és ezzel egy időben elkezdtem a Yasminelle fogamzásgátló tabletta szedését. Általában a menstuációm 4-5 napig tartott, és normálisnak volt mondható.Most, már 7. napja erős, de mindenféle fájdalom nélküli  vérzésem van.Kezdek aggódni, hiszen sosem fordult még elő velem hasonló.Mikor fejeződik be a vérzés? Mi az oka a hirtelen változásnak? A túl sok hormon? Lehet ebből bármilyen hosszú távú problémám?

        Válaszát előre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás, vérzés témában

        Kedves Kérdező!
        Igen, a bevitt hormonok hatásának tulajdonítható a panasza. A vérzés, akár a teljes cikluson át is elhúzódhat. A későbbiek folyamán meg fog szűnni, semmilyen maradandó következménye nem lesz.
        Üdvözlettel: Dr. Csóka Miklós

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2010-05-21 11:33:50; Megválaszolva: 2010. május 21., 11:33

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.
        Kedves Doktor Nő/ÚR! Múlt hét keddtől meg volt a havi vérzésem, és most pénteken kellett volna elkezdenem egy teljesen új levél tablettát. Ez sajnálatos módon elmaradt, viszont a párommal közben voltunk együtt. Ma reggel el is kezdtem kicsit...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...