• Köztes vérzés!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot kivánok!

        Írtam már önöknek múlt hét vasárnap de nem kaptam választ! Én egy 28 éves lány vagyok és köztes vérzéssel küzködök. 17 éves koromban az orvos fogamzásgátlót írt fel mert mindig más időpontban jött meg a vérzésem. Kb. 2 év után jelentkezett a köztes vérzésem amire mindig másik fajta fogamzásgátló tabletátt írtak fel, de hosszú távon egyik sem vált be. Szinte egész hónapban megvan, és a vérzésem pedig minimális. Kiviszgálásokon nem találtak semmi elváltozást. A kérdésem az lenne, hogy erre van valami megoldás? Egy kétségbe eset lány várja a válaszukat! Köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a pecsételő vérzés témában

        Kedves Kétségbeesett Lány!

        Elnézést a késlekedésért, már nem emlékszem a korábbi kérdésére sajnos, de azóta már megkapta a választ. Ami fontos, hogy jó lenne tudni, milyen gyógyszereket kapott eddig, amik nem váltak be, milyen vizsgálatokat végeztek, és azoknak milyen eredménye lett. A hormonális kivizsgálást csak fogamzásgátló nélkül lehet megcsinálni, és talán jó is lenne, ha nem szedne most semmilyen fogamzásgátlót, és úgy menne el egy nőgyógyász endokrinológushoz, mert jó lenne megkeresni a panasz okát.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Kocsis István
        urológus

        Dr. Kocsis István

        Kérdés: 2010-05-09 19:13:14; Megválaszolva: 2010. május 09., 19:13

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...