• Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Helló!

         

        Abba szeretnék segítséget kérni hogy ma váltotam ki a fogamzásgátlomat stodette!Eddig nem szedtem gyogyszer de van egy picibabám!E hónap 19-én mult el a menszeszem!Ma bevettem az elsö szememet ez gondot okozhat?Szedjem továbbra is 20 napig vagy várjam meg mig meg jön a havi vérzésem ujbol?Elöre is köszönöm a választ!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló, védelem témában

        Kedves Hölgyem!

        Az első napon kezdve 2 hét után már nem szükséges a kiegészítő védekezés, míg más napon kezdve a ciklusban végig kell óvszer is, mert csak a következő ciklus lesz biztonságos.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-05-06 21:41:07; Megválaszolva: 2010. május 06., 21:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...
        Tisztel doktor Úr/Nő! Lassan 4 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát . 2héttel ezelőtt (szombaton) kimaradt egy tabletta a levél 3.hetéből, ezért a bet.táj. alapján szünet nélkül folytattam a következő levelet . Tegnap együtt voltam a...
        Jó Napot kívánok Doktor Nő/ Úr! Olyan kérdéssel fordulnék önhöz hogy elkezdtem a mai napon (2018.03.23) szedni a Symicia nevű fogamzásgátlót és az lenne a kérdésem hogy mennyi időn belül hat? A 23.a a vérzésem első napja. Meg kell...
        Jó napot kívánok! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy a gestomix nevezetű fogamzásgátlót szedem kb 5 éve és 5 napja késik a menstruációm. 1 héttel ezelőtt influenzás voltam kaptam rá antibiotikumot és köhögés csillapítót...