• Lyndinette 20

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő!

         

        1. Már 4 éve szedem a lyndinett tablettát. A legutóbbi szünet alatt a mellemben nyilalás szerű érzékenységet éreztem. Nem tudom megfogalmaazni, hogy mit éreztem, mrt ilyen még nem nagyon volt. Ön szerint lehet, hogy a tabletta miatt van? Vagyis inkább amiatt hogy most változtak a hormonszintek a szervezetemben és menstruáció alatt egyébként is lehet ilyen? (inkább csak a jobb mellemben éreztem és csak ritkán).A terhesség jutott eszembe, bár a vérzés rendes volt és a párommal még szoktunk pluszban gumit használni vagy megszakítani. Egyébként nem duzzadt meg a mellem és más elváltozás sincs.

        2. Még arra lennék kíváncsi, hogy így, hogy a tabi mellett még használunk óvszert (bár csak a végén szokta felhúzni) vagy megszakítjuk az aktust tovább csökkentjük -e az esélyét a terhességnek vagy az előváladék miatt ez a plusz védekezés már nem ér semmit?

         

        3. Az eggyel ezelőtti vérzésem gyengébb volt, és csináltam egy tesztet az aktus utáni 44. napon (közben nem voltunk együtt a párommal). A teszt negatív lett(reggeli vizelettel csinltam). Ez ugye már biztos eredmény? (főleg úgy, hogy a mostani vérzés már szokásos volt)

        Elnézést a hosszú levélért. Megtisztelő válaszát előre is köszönöm.

        Regina

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Regina!

        Az emlőfájdalom előfordulhat rendes ciklusok alatt is, és fogamzásgátló szedése alatt is, ez a hormonhatásnak köszönhető.
        A teszt biztosan jó eredményt mutatott, a terhesség kizárható, egyébként nem kell aggódni ha néha kevesebb vérzés jelentkezik, ez tabletta mellett normális. Ha rendszeresen szedi a gyógyszert, és a lehetséges hatáscsökkenésre (hányás, hasmenés, antibiotikum) is odafigyel, akkor már nincs szükség kiegészítő védekezésre.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-13 23:28:29; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 10:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...