• Yasminellre-Cypromixről?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő/úr!

        Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy Cypromix fogamzásgátló tablettát szedek már egy éve,ami a bőrproblémámon sokat segített, bár még mindig nem tökéletesítette azt, bár híztam is a tablettától elég sokat. Mostanában a tablettaváltáson gondolkoztam, és sok jót hallottam a Yasminelle nevű készítményről, de azt nem tudom biztosan, hogy a kissé pattanásos bőrömön ez is segítene-e, illetve, hogy emelett a tabletta mellett könnyebben leadnék-e pár kilót. A Yasminelle-nek is vannak "hátulütői"? És ha igen leírná, hogy mik azok? Jó választás lenne számomra a tabletta?

        Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        A Cypromix egy magas hormontartalmú gyógyszer, nem csoda, hogy hízott mellette. Bőrgyógyászok egy fél év-egy évig szokták javasolni a pattanások kezelésére, így lehet, hogy valóban ideje lenne váltania. Minden nőnek nem lehet tudni, hogy vajon a Yasminelle megfelelő lesz-e, ami egyébként egy korszerű, alacsony hormontartalmú gyógyszer, és segíteni is fog abban, hogy a súlyát csökkenteni tudja majd. A pattanásokra ennek is van hatása, remélhetőleg nem lesz panasza, persze lehet, hogy egy átmeneti időszak lesz, amíg türelmesnek kell lenni.
        Ez három hónapnál nem több.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-07 11:19:43; Megválaszolva: 2011. szeptember 29., 14:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...