• Terhes vagyok?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó estét kívánok!

        A kérdésem amiért önökhöz fordultam:

        Ápr.11-n együtt voltam a párommal.Már kb.3-4hónapja nem szedek semmit és megszakítással védekezünk.Az együttlét után azt mondta h.szerinte az eleje belémment.Azóta alhasi fájdalmaim vannak.néha hányingerem is és a derekam is kezd fájni.Azóta voltam nőgyógyásznál,nem ebből az okból kifolyólag,de nem mondott semmit.A tegnapi együttlét után nagyon minimális barnás váladékom volt.A menzeszem nem pontos amióta nem szedem a gyógyszert,6.körül menstruáltam.Csináltam egy tesztet is,de az negatív lett,bár túl korai volt 3-4 napra az eset után.Ez a fájdalom jelentheti azt h.terhes vagyok?

         

        WEBBeteg szakértő válasza a terhesség témában

        Kedves Hölgyem!

        Bizony ilyenkor még nem lehet tudni, vajon terhes lett-e.

        Az egy dolog viszont, hogy nem védekezik megfelelően, de a párjától ez még talán ennél is nagyobb felelőtlenség! És ha ő szerinte az eleje besikerült, akkor bizony teherbe is eshet, szerintem. Jobb lett volna, ha vesz egy esemény utáni tablettá, ha nem akar gyermeket. Kérem alkalmazzon megfelelő védekezési módszert, mert ez így felelőtlenség, Önnek sem lenne jó egy nem kívánt terhesség.

         

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-22 22:43:44; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 14:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...
        Jó napot kívánok! Egy 18 éves lány vagyok és most kezdtem el szedni a Minerva fogamzasgatlót és a barátommal már nem vedekeztunk !Nagy esélyem van, hogy nem kívánt terhessegem legyen ? Elso menstruacios napomon kezdtem el szedni a gyogyszert es...
        Jó reggelt! Április 27 óta szedek fogamzásgátlót, Roxanelle-t. Júniusban elakartam tolni a menstruációm két nappal, ezért két rózsaszín tablettával többet vettem be,amit az utolsó levél végéről vettem ki. Majd a placebo-kat. Viszont...
        Tisztelt Doktor úr/ nő! 2 napja együtt voltam a párommal és csak később vettük észre hogy az akkor használt óvszer szavatossága 2 éve lejárt. Nem látszott az óvszeren hogy kiszakadt volna vagy eresztene, de mégis aggódom. Lehetek így...
        Jó Napot! 2,5 évig szedtem a gyógyszert baratnőm javaslatára egy hónap szünetet tartottam viszont folytatni szeretném a gyógyszer szedését ,barátommal védekeztünk az egy hónapban de nem szeretnék teherbe esni ezért mindenféleképpen...
        Jó napot! A nuvaringgel kapcsolatban szeretnék érdeklődni.3 hónapig használtam dienille-t de szerettem volna egyszerűbb módszert alkalmazni és az orvosom a nuvaringet ajánlotta. Attól tartok hogy ez nagyobb eséllyel növelli a trombózis...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 17 éves lány vagyok és a párommal nem túl rendszeres (hetente-kéthetente) nemi életet élünk. Jelenleg gumióvszerrel védekezünk, de szeretnék áttérni pharmatex termékre. Ahogy néztem ebből van hüvelykapszula,...
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.
        Kedves Doktor Nő/ÚR! Múlt hét keddtől meg volt a havi vérzésem, és most pénteken kellett volna elkezdenem egy teljesen új levél tablettát. Ez sajnálatos módon elmaradt, viszont a párommal közben voltunk együtt. Ma reggel el is kezdtem kicsit...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...