• Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr!

        Magasabb ösztrogén tartalmú fogamzásgátlót szeretnék, hogy talán egy kicsit (de látványosan) nőjjön a mellem, meg persze az elsődleges cél, hogy ne legyek terhes.
        De nem tudom, hogy melyek lehetnének az alkalmasak, tudna nekem ajánlani ilyet? 
        Vagy, ha elmegyek nőgyógyászhoz az kivisgálás alapján tudna nekem esetleg olyat ajánlani ami esetleg a mellemre is lenne hatással?
        Mivel 21 éves vagyok és sajnos egyáltalán nincs mellem :(
        És ezektől a fogamzásgátlóktól mindenképpen lehet hízni?
        Eddig sose híztam a mellemre és sose fogyott le róla semmi (mivel nem is volt mit) csak a hasamra híztam, ha sokat ettem. 
        Eddig a yadine fog.gátló volt hatással a mellemre, de mindkettőben kis csomó jelent meg és nagyon érzékenyek voltak (emellett szerintem attól lettem depressziós is) azt 4 hónapig szedtem, utána váltottam 1 hónap kihagyás után.

        u.i.: Jelenleg yasminella-t szedek.

        válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Hölgyem!

        A fogamzásgátló nem jó megoldás a mellek növeélésre, mert pontosan az fog történni, ami eddig is történt. Kis csomók jelennek meg bennük (ettől duzzadnak meg), de ez nem jó. Ami bevált fogamzásgátlásra (Yasminelle), maradjon annál, másra nem lesz jó.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-21 21:55:26; Megválaszolva: 2011. szeptember 27., 12:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...
        Üdvözlöm! Jó ideje szedem a Triodena gyógyszert. Kiütèsek jelentek meg a testemen amik viszketnek. Gyanítom hogy a gyógyszer miatt mert este beveszem ès reggelre jelentkeznek. Milyen fogamzàsgàtló módszert javasol? Vagy csak vàltsak màsfajta...
        Kb másfél hónapja sajnos elszakadt a gumi, de egyből bevett egy escapelle esemény utánit. Meg is jött utána neki a megszokott időben, de most azota a 2. menszesze 5. napja késik. Mondta hogy kisebb görcsöket érez meg ez előtt hetekkel is érzett...
        Jóestét! Olyan kérdessel fordulnék önhöz hogy az első tablettát a menstruáció 6.napján kezdtem el szedni. Nagy gond ha nem az 5.napon? Miben befolyásol ez akármit? Hány napon belül fog hatni a gyógyszer? Válaszát köszönöm!
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...