• Yadine-ról Meliane-ra váltás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr.Farkas Ágnes Doktornő! Hálásan köszönöm a segítségét! Olvastam, hogy a Melianéban (Lindynetben, Harmonetben) található sárgatesthormon-származék, a gesztodén, enzimbénítás révén jelentősen megemeli a vér ösztrogénszintjét. Ez mit jelent pontosan? Nem lehet baj belőle, hogy eddig magasabb volt a Yadine hormontartalma és "leváltom" hirtelen? És tehát ha elfogy a 21.szem Yadine és másnap elkezdem az újat (Meliane)rögtön vagyis a 22.napon akkor véd a terhességtől azonnal. Nem kell védekezni egyáltalán máshogy? Tudom nem fogok menstruálni, de ebből baj nem lehet ugye? Nagyon várom a mielőbbi válszát, és előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        A mai korszerű készítmények mind alacsony hormontartalmúak, azért a Yadine-nak sem volt akkora hormontartalma, hogy ez problémát jelentene. Egyébként minden gyógyszernek megvan a saját hatásmechanizmusa, a gestoden hatása egyébként antiösztrogén, de szerintem ezen nem kell gondolkoznia, mert ez már bizony gyógyszertan.

        A váltás rendben lesz, és teljes védelmet fog biztosítani már az első naptól. Nem lesz baj, ha nem jön meg a vérzés, de áttöréses vérzés viszont lehet akár 1-2 hét múlva, ettől ugyanúgy szedje a gyógyszert, nem kell aggódni miatta.

        További kérdéseivel várjuk vissza!

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-10 14:29:27; Megválaszolva: 2011. szeptember 26., 08:38

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.
        Kedves Doktor Nő/ÚR! Múlt hét keddtől meg volt a havi vérzésem, és most pénteken kellett volna elkezdenem egy teljesen új levél tablettát. Ez sajnálatos módon elmaradt, viszont a párommal közben voltunk együtt. Ma reggel el is kezdtem kicsit...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! 20éves koromban kezdtem el fogamzásgátló tablettát használni a nőgyógyászom javaslatára. A bellara nevű gyógyszert írta fel nekem elsőre. 5 hónapig szedtem ezt a gyógyszert, a szedése alatt folyamatos...
        Tisztelt Hölgyem/Úram! Nem rég a gyógyszertárban nem tudtak olyan fogamzásgátló gyógyszert adni, amit az orvosom felírt. Taisa filmtablettát szedtem. A patikus ajánlott egy másik gyógyszert, ami úgyanazokból az összetevőkből áll. Deciora...
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        A hiperhidrózis egy kellemetlen egészségügyi probléma, amire van hatékony orvosi megoldás.
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó