• Yadine-tól 10 kg hízás?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Nagyon elkeseredtem, ezért is kérem a segítségét! Kb.6-hónap alatt híztam 10kg-ot (29 éves vagyok)! Nagyon furcsa, mert sovány fajta vagyok, még terhesség alatt sem maradt fölösleg rajtam, ráadásul sportolok és a nyelőcső és gyomorfekély betegségem miatt egészségesen táplálkozom! Kivizsgáltak,(pajzsmirigy, cukor) minden rendben. Nem tudnak semmit mondani! Fogamzásgátlót váltottam pont 6 hónapja, Tri-regol-ról Yadine-ra, amit azért írt fel az orvosom mert 7 évig szedtem a régit és ez az új nem olyan "káros"mivel ugye gyenge hormontartalmú! Arra gyanakszik az orvosom hogy a váltás miatt hízok! Tényleg hízhattam a Yadine-tól ennyit? Úgy hallottam fogyni szoktak és kellene tőle? Mit tegyek, szedjem a Tri-regolt újra? Azt mondta anno a nőgyógyászom hogy mivel 7 éve szedtem váltsak, mert a Tri-regol magas hormontartalma miatt károsabb. Igaz ez? Vagy Ön mit ajánl, (ha váltani kell)mire váltsak a Yadine-ról ?Jó minőségű és kevésbé káros tablettát szeretnék mindenképp szedni(még egy babát szeretnénk pár év múlva). Nagyon kérem segítsen nekem, nagyon várom válaszát és előre is hálásan köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a hízás, fogamazásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        Nem lehet sajnos kiszámolni, hogy melyik gyógyszertől fog hízni valaki. A Yasminelle hasonló hatóanyagú, mint a Yadine, de még alacsonyabb hormontartalmú. Nem fogyni lehet vele, hanem a vízvisszatartást csökkenti.

        Miért nem próbál meg egy méhen belüli eszközt? Mivel még néhány évig nem terveznek babát, és szült is már, talán ideálisabb megoldás lenne. Többféle is van, sőt olyan is, ami minimális hormontartalma miatt (ami helyileg hat) még kevesebb lesz a vérzése, és nem hajlamosít annyira a felszálló fertőzésekre sem.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-08 10:59:43; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 13:10

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! 20éves koromban kezdtem el fogamzásgátló tablettát használni a nőgyógyászom javaslatára. A bellara nevű gyógyszert írta fel nekem elsőre. 5 hónapig szedtem ezt a gyógyszert, a szedése alatt folyamatos...
        Tisztelt Hölgyem/Úram! Nem rég a gyógyszertárban nem tudtak olyan fogamzásgátló gyógyszert adni, amit az orvosom felírt. Taisa filmtablettát szedtem. A patikus ajánlott egy másik gyógyszert, ami úgyanazokból az összetevőkből áll. Deciora...
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...