• Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A barátnőm fogamzásgátlót szed és 1 héttel előbb jött meg a menstruációja. A fogamzásgátló szedése közbe néha szúr a hasa. Mi lehet a probléma? Mi a teendő ilyen esetben?

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező!

        Fogamzásgátló mellett is előfordul néha, hogy a menses rendszertelen, de ha a szedése rendben volt, akkor nem kell terhességtől tartani. Mivel alhasi panaszai is vannak a barátnőjének, egy vizsgálatra érdemes lenne elmenni, hogy ellenőrizzék nincs-e pl. gyulladás.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-07 11:26:09; Megválaszolva: 2011. szeptember 23., 12:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! Harmadik hónapja szedem a Missee nevű fogamzásgátlót, kezdetben is voltak vérzés problémák, azt annak tudtam be, hogy átáll rà a szervezetem. Viszont mostanában sokat stresszelek, ami ráment a gyomromra és gyakran...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő. 29 éves vagyok, még nem szültem, 4 hónapja kaptam Mirena spirált, 7mm-es jelzőszálat hagyott hozzá az orvosom. A páromat nagyon szúrja a jelzőszál, az orvosom nem szeretne belőle levágni mert nehezítené a majdani...
        Tisztelt Doktor úr! Hosszú ideig nem volt párkapcsolatom, két hónapja élek ismételten rendszeres szexuális életet(óvszerrel védekeztünk) Korábban a Yadine-t használtam, jelenleg is ezt írta fel az orvosom. A menstruációm a megfelelő...
        Tisztel doktor Úr/Nő! Lassan 4 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát . 2héttel ezelőtt (szombaton) kimaradt egy tabletta a levél 3.hetéből, ezért a bet.táj. alapján szünet nélkül folytattam a következő levelet . Tegnap együtt voltam a...
        Jó Napot kívánok Doktor Nő/ Úr! Olyan kérdéssel fordulnék önhöz hogy elkezdtem a mai napon (2018.03.23) szedni a Symicia nevű fogamzásgátlót és az lenne a kérdésem hogy mennyi időn belül hat? A 23.a a vérzésem első napja. Meg kell...
        Jó napot kívánok! Olyan problémával fordulok Önhöz, hogy a gestomix nevezetű fogamzásgátlót szedem kb 5 éve és 5 napja késik a menstruációm. 1 héttel ezelőtt influenzás voltam kaptam rá antibiotikumot és köhögés csillapítót...
        Üdvözletem! A minap a barátommal gumi nélkül közösültünk. Bár amig bennem volt az 10 másodpercnek kalkulálható be. Biztosra tudom, hogy nem ment el bennem, mert kihuzta és rásegített a kezével, hogy elmenjen. Az aktus után arra lettem...
        Üdv,24 éves nő vagyok, kb három éve szedek fogamzásgátlót. Sajnos mult hónapban a munkam miatt nem tudtam kiváltani ezért egy levél kimaradt. Az eddigi ciklusaim szerint hetfőn kellett volna megjönnie, de eddig semmi.(együttlétkor...
        Jó napot kívánok! Egy olyan gondom lenne, hogy nagyon beteg voltam , erős fog ill. fülfájásom volt, amire 5 napig fájdalomcsillapítókat szedtem. (Algoflex Forte, Nurofen forte). Kb. 2 éve Adelle fogamzásgátlót szedek, soha nem volt vele gondom....
        Üdvözlöm.21 éves vagyok szedtem már régebben is fogamzás gátló tablettát. Most viszont át tértem az injekcióra (Depo Provera) AZ Lenne a kérdésem Hogy ezzel ajánlott megszakítani a közösülést? Nem okoz gondot ennél ha a barátom belém...