• Jókor kezdtem el szedni a fogamzásgátló tablettát?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Huszonévesem TRi-Regolt szedtem, melytől semmi bajom nem volt(hízás, vérezgetés....). Majd abbahagytam a szedését és később szültem két gyerkőcöt ( 2004 és 2006-ban). Most ismét gyógyszert írattam fel, a nőgyógyászom a Lindynette 20-at ajánlotta. Tudtommal a vérzés első napján kell az első szemet bevenni. Nekem viszont az a gondom, hogy vasárnap már volt egy minimális pecsételő vérzésem, majd kedden is, szerda reggel pedig úgy nézett ki, hogy megjött. Így aztán bevettem az első szem tablettát, de a menstruációm azóta sincs meg. Hozzáteszem, hogy mióta szültem, többször is előfordult már, hogy egy hétig volt pecsételő vérzésem, vagy éppen csak annyi volt, hogy pisilésnél észrevehető és a következő héten jött meg rendesen. A kérdésem az lenne, hogy akkor most bevegyem reggel a következő szem gyógyszert vagy mitévő legyek. Lehet gondom abból, ha mostmár elkezdem szedni folyamatosan? Egyébként mindig ötödike körül szokott megjönni a menszeszem.

        Válaszát előre is köszönöm!

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        Szerintem ha már elkezdte szedni, akkor szedje végig. Nem írja, mikor volt az utolsó mensese, de mivel mostanában volt várható, annyira nem fog bezavarni a tabletta. Mindenesetre azt érdemes tudni, hogy a első 3 hónapban gyakran lehet pecsételő vérzés, ettől nem kell megijedni.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-02 14:32:10; Megválaszolva: 2011. szeptember 22., 15:34

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        3 hónapja vettem be egy escapelle esemény utáni tablettát. Most újra baj történt és vettem be egy ugyanolyat. Kérdésem, hogy ugyanúgy hatni fog-e? Köszönöm a választ.
        Kedves Doktor Nő/ÚR! Múlt hét keddtől meg volt a havi vérzésem, és most pénteken kellett volna elkezdenem egy teljesen új levél tablettát. Ez sajnálatos módon elmaradt, viszont a párommal közben voltunk együtt. Ma reggel el is kezdtem kicsit...
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! 20éves koromban kezdtem el fogamzásgátló tablettát használni a nőgyógyászom javaslatára. A bellara nevű gyógyszert írta fel nekem elsőre. 5 hónapig szedtem ezt a gyógyszert, a szedése alatt folyamatos...
        Tisztelt Hölgyem/Úram! Nem rég a gyógyszertárban nem tudtak olyan fogamzásgátló gyógyszert adni, amit az orvosom felírt. Taisa filmtablettát szedtem. A patikus ajánlott egy másik gyógyszert, ami úgyanazokból az összetevőkből áll. Deciora...
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        A hiperhidrózis egy kellemetlen egészségügyi probléma, amire van hatékony orvosi megoldás.
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó