• Tanácstalan

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/úr! Tanácstalan vagyok. Szeptemberben műtéttel távolították el a hurkot, mert folyamatosan véreztem, akkor megcsinálták a szövettani vizsgálatot és egészségügyi küretet. A szövettan nem mutatott ki semmi gondot, csak annyit, hogy a változókornak megfelelő tüneteim vannak. 42 éves vagyok. Felírtak Azália nevű fogamzásgátló tablettát. Egyszer betegedtem meg rendesen, de utána előbb jött meg és sokáig vérezgettem. Igaz a betegség alatt is kis mértékű volt, annyira, hogy nem kellett egészségügyit használnom. Majd 7 hétig semmi. Most újra beteg vagyok és szinte minimális a mennyisége. Ráadásul még a műtét előtt is teljesen más színű lett a vérzés, és azóta is. Már szégyellek visszamenni az orvoshoz. Ezért kérem tanácsát mit tegyek. És ha el is megyek tudnak ezen változtatni, vagy bele kell törödnöm, hogy tényleg elértem a változókort. Ráadásul mióta gyógyszert szedem folyamatosan hízom, pedig nem eszem többet, mint előtte és mozgok is. Már az ételeim mennyiségét is lecsökkentettem. A fejem is szinte mindennap fáj, rossz a közérzetem, feszültebb, idegesebb vagyok. Előre is köszönöm szíves segítségét!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves 42 éves!

        Én nem szedném a gyógyszert, mivel hízik és vérzik mellette. Tehát ezt el kellene felejteni. Sokkal jobb módszert javaslok, mivel 40 év felett egyébként sem igazán javasolt a fogamzásgátló szedése. A módszer pedig a Mirena, méhen belüli hormonális fogamzásgátló eszköz.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László
        A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-25 13:59:55; Megválaszolva: 2011. szeptember 19., 10:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr.Úr/Nő! Több, mint 2 eve szedek symicia tablettát, eddig semmi problémám nem volt vele. Múlthét szerdán mandulagyulladasra antibiotikumot /futam duo/ írt fel a háziorvosom. Tisztában voltam, vele hogy gyengíti a fogamzásgátló...
        Egy darab fogamzásgátló tablettát nem vettem be, mert elejtettem. Másnap este vettem csak be a következőt. Így egx kimaradt. Folytattam a többi szedését. Két naprabrá vérzés jelentkezett. Mit tegyek? Folytassam amíg el nem fogy a levéllel...
        Egyik este elfelejtettem bevenni a tablettát és csak másnap este vettem észre. Így egy kimaradt és pár napra rá gyenge vérzés jelentkezett. Mit csináljak? Hagyjam abba és várjam meg a 7napot vagy szedjem tovább a gyógyszert, amíg el nem fogy...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy a Controvul fogamzásgátló tablettát befolyásolhatja-e a Bioheal Valeriana Komplex (Macskagyökér + Golgotavirág + Komlótoboz) kapszula. Amennyiben igen, kérem javaslatát más nyugtató...
        Jo napot kivanok! Az lenne a kerdesem,hogy elkezdtem szedni a Yasminelle fogamzasgatlot januar 29-en(most kezdtem el,eddig sose szedtem),szoval elkezdtem,ez menstruacio elso napjan volt. Igaz,hogyha menstruacio elso napjan kezdjuk el,akkor mar onnantol...
        Tisztelt Doktor Nő/Úr! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy elég régóta, 9 éve szedek lindynette 20 fogamzásgátló tablettát, és még pár évig nem szeretnénk gyereket a párommal. Eddig még nem szüneteltettem, mert a nőgyógyászom azt...
        Nem tudom, hogy CIPROFLOXACINT lehet e szedni NORIEL fogamzásgátló mellett ?!
        Tisztelt doktor úr! 5 éve szedem a Milligest fogamzásgátlót, és most vettem észre, hogy az e havit visszafelé kezdtem szedni (eddig sosem jártam még így), és már csak 5 szem van hátra. Mi a teendőm most, és befolyásolja-e a védekezés...
        Tisztelt doktor úr/nő! Egy héttel tovább szedtem a femoden nevű fogamzásgátló tablettát és azt a levelet amit elkezdtem nem fejeztem be végig, hanem a 7. szem után megtartottam a 7 napos szünetet. Meg is jött a vérzésem. Előtte a párommal...
        Tisztelt Dr. Tekse István, szeretnék érdeklődni, hogy a fogamzásgátló tabletta abbahagyása okozhat e hormonális zavart? Kb. 10 évig szedtem a yasminelle tablettát és tavaly februártól nem szedem, de egyébként semmilyen problémát nem...