• Akne fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő, Engedje meg hogy megkérdezzem, milyen fogamzásgátlót szedjek, hogy ne jöjjenek ki a pattanásaim, de ugyanakkor ne legyen magas hormontartalmú a gyógyszer. Életemben először elkezdtem szedni a Yasminell-t és iszonyú pattanásos lettem két hét múlva. Aztán abba hagytam a szedését és rendbe jött nagyjából. Már tini korom óta pattanásos vagyok, de most igy 28 éves létemre nagyjából azért elmúltak, de nem tökéletes. Nincs párkapcsolatom (már), s szeretném tudni, ha legközelebb fogamzásgátlót kell hogy szedjek, mit ajánl, amitől nem jönnek ki újra a pattanások, mert engem lelkileg nagyon tönkretett ez a probléma, viszont ha tartós kapcsolatom lesz, akkor előbb-utóbb szeretnék fogamzásgátlót szedni. Ill. az a kérdésem, ha nagyon pattanásos leszek a fogamzásgátlótól, nem megoldás esetleg szedni egy darabig a Roaccutant, hogy elmúljanak, aztán mikor ráállt a szervezetem a fogamzásgátlóra pár hónap után, abbahagyni a Roaccutant? Lehet, hogy akkor nem jönnének ki a pattanások? De ez mennyire terhelné meg a szervezetemet? Ill. megoldás lenne e? Mit tanácsol? Nem tudom, mit tegyek? Nagyon köszönöm. Szilvia

        WEBBeteg szakértő válasza a pattanás, fogamzásgátló témában

        Kedves Szilvia!

        Ha nincs pattanása- Pl. Gracialt, ha van- először Diane 35-öt javasolnék.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor - A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-24 09:20:19; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 10:33

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...