• Fogamzásgátló tabletta más idöpontban történö szedése!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!

        Fogamzásgátló tabletta bevételét elöre hoztam délelöttre az este helyett.délelött 11kor veszem be,de bevételt követöen  kb. 3-4 óráig émelygek,rossz a gyomrom,pedig már több mint fél éve szedem.Lehetséges-e hogy attól van ez a helyzet?Eddig nem szokott velem elöfordulni,most már 2 hét van a  menstruációig,de nem fogom megváltoztatni,majd utána visszatérek estére.

        Üdv:Erika

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgáló tabletta témában

        Kedves Erika!

        Nem valószínű, de még az is lehet, hogy tényleg a tabletta okozza. Ha korábban nem volt semmilyen panasza, akkor térjen vissza korábbi szedési ritmushoz.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-20 15:51:12; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 10:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...