• Yasminelle

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor(Nő)!

        Lenne egy problémám, amin remélem tud segíteni és, hogy nem is akkora baj.

        Tehát 15 napja kezdtem el szedni a Yasminelle fogamzásgátlót,(márc.03.) a menszesz első napján(márc.03) vettem be az első szemet. A gyógyszer szedése előtt 7-8 napig volt meg, és még 1-2 napig barnás folyás. Most viszont, csak 6 napig(márc. 8.-ig) volt meg rendesen és azóta (márc. 8-tól) barnás folyásom van. Gondolom ez a gyógyszernek tudható be. Ez normális dolog? Ha igen akkor mennyi ideig?  Ez előtt nem szedtem semmi hormonális fogamzásgátlót, csak óvszerrel védekeztünk. Amúgy 17 és fél éves vagyok.

        Válaszát nagyon várom, és előre is köszönöm! Bius.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Bius!

        Ez a fogamzásgátló tabletta hatása, nem kell aggódni. Az első 3 hónap folyamán ez viszonylag gyakran előfordul, a menses egyébként is rövidebb lesz ezután, a barnás pecsételésnek (ami rendszertelenül jelentkezhet) 3 hónapon belül el kell múlnia.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-19 10:32:51; Megválaszolva: 2011. szeptember 15., 13:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...