• Lehetek terhes?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő!

        Fogamzásgátlót szedek,most menstruáltam és az ujabb levél elsö hetében hánytam és hasmenésem volt,pont aznap amikor szeretkeztem a párommal és a gyógyszer bevételét követöen 3 órára rá hánytam.Lehet-e ebböl bármiféle probléma?Pótoltam a szemet de viszont az aznap estit nem vettem be,mert igy 1gyel kevesebb szem maradt volna a pótolt gyógyszer miatt.De amikor bevettem azt a pótló szemet attól kezdve abban az idöpontban szedem most.Remélemjól tettem.Ebböl bármiféle probléma lehet?Akkor amikor kiment esetleg beölem a gyógyszer történhetett petekilöködés?Emiatt nem lehetek terhes?A továbbiakban más védekezö eszközt használni kell?

         

        köszönettel:K. Éva

         

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Éva!


        Nem írja, mikor pótolta a szemet, így nem tudok sajnos segíteni.
        Annyit tudok javasolni, hogy legközelebb, ha egy szemet pótol, akkor bontson meg egy másik levét fogamzásgátlót, vagy későbbiekben pótoljon egy másik levélből, hiszen pont ez lenne a lényeg, hogy a kimaradt szemet pótolva nem maradjon ki több szem.
        Szerintem alkalmazzon egy hétig kiegészítő védekezési módszert, hogy a biztonság teljes legyen.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-19 09:44:14; Megválaszolva: 2011. szeptember 15., 13:07

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...