• Escapelle tablettát vettem be

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy az Escapelle tabletta bevétele után késhet-e a menstruáció, és ha igen, mennyit? Ugyanis nemrégiben történt egy "baleset", ezért a nőgyógyász felírta ezt a tablettát, amit az esemény után kb. fél nappal be is vettem. A baleset után egy héttel kellett volna megjönnie a menzeszemnek, azaz tegnap. Egy nap késés után még nem kell aggódnom? Az is befolyásolja a gyógyszer hatékonyságát, hogy a menstruációs ciklus melyik részében veszem be? Az én esetemben mennyire befolyásolhatja (a menzesz előtt egy héttel történt a baleset)? Azt még hozzá kell tennem, hogy a gumi kiszakadását már akkor észrevettük, amikor a barátom még nem ment el.

        Kérem válaszoljon, rettentően aggódom!

        Előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a esemény utáni tabletta témában

        Kedves Hölgyem!


        Szerintem nem kell aggódnia, hiszen időben észrevették a balesetet, és a tablettát is időben bevette. Nemhogy egy nap miatt nem kell aggódnia, de akár egy hetet is késhet a menses. Az esemény utáni tabletta okoz vérzési rendellenességet, a menses megjöhet hamarabb, és később, a jellege is megváltozhat.
        Ha egy hét után sem jönne meg a menses, akkor kell csinálni egy tesztet, és elmenni orvoshoz, de az Ön esetében szinte 0 az esély a terhességre, ne izguljon.



        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-18 10:53:24; Megválaszolva: 2011. szeptember 15., 11:54

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Dr.Úr! Milliegest tablettát szedek és hány szem kihagyása után lehetséges teherbe esni? Én már hármat kihagytam,szándékosan.
        Tisztelt Doktor Ur! Mar 3 eve szedem a fogamzasgatlot, de most kicsit osszekeverve szedtem be veletlenul par szemet. A multhavi levelbol egyet a kozeperol elfeljettem bevenni, de rogton potoltam is a masikkal, utana egyet veletlenul a vegebol vettem...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Már 5 éve szedek fogamzásgátlót a Jangee 3 mg / 0,02 mg. Az lenne a kérdésem hogy tegnap lett vége a tablettamentes hétnek (szerda)és ma reggel (csütörtökön) jutott eszembe hogy nem vettem be. (Délután 3-kor...
        Udvozlom! Yasminelle fogamzasgatlot szedek evek ota.Sohasem volt abortuszom.28 napra jon meg.A 3 hettel ezelotti menstruaciom elott 2 nappal szexualis aktus volt ami folyaman ovszert hasznaltunk.De az ovszer elszakadt es sajnos igy minden...
        Tisztelt Doktornő/Úr! Kb. 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Tri Regol) rendesen, pontosan. Most a 7 napos tabletta mentes idő második napján vagyok, és ma együtt voltunk a párommal. Tudom, ez nem gond, ilyenkor is védve vagyok, viszont...
        Fogamzásgátló(milligest)szedése mellet lehet hogy kimarad a menstruáció? Már az 5.napja hogy nem jött meg.előtte az első két napba volt minimális barnázás.ha nem jön meg a 7.napig kezdjem el a következő havi tabletta szedését? Eddig minden...
        Tisztelt Doktor úr! Két hónapja használok nuvoring hüvelygyűrűt, mert a fogamzásgátló tablettáktól mindig kijött valami mellékhatás. Viszont azt vettem észre, hogy a gyűrűt hiába helyezem fel a méhszájam környékére, az mindig...
        Rezia fogamzásgátló hatását befolyásolja a domperidon ep gyogyszer? Szedése mellett teherbe eshetek kiegészitő védekezés nélkül? Ez a gyogyszer antibiotikum? Köszönöm a válaszát!
        Üdvözlet! Azzal a kéréssel fordulok önhöz hogy véretlenül nem hagytam szünetet a fogamzásgátló után. Miligestet szedek 4 éve soha nem fordult elő ilyen. Azóta szédülés jelentkezik, feszül a mellem. Most tartok a 11.tablettánál. Aba...
        Üdvözletem! Sikerült egy kis kavarodás a tablettákkal. Először szedek fogamzásgátlót, Yasminellet. Ciklus első napjától (okt.7-10 menses) szedtem. Szedés alatt pecsételt, véreztem,egy hét után is, de úgy olvastam, ez a hozzászokás része....