• Gyengült a fogamzásgátló hatása?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr. Úr, Dr. Nő!

        Múlt héten szedán kezdtem el szedni a a következö levél fogamzásgátlót,már 9 hónapja szedem.Pénteken és szombaton is együtt voltam a párommal.Minden nap este 10kor szoktam bevenni a gyógyszert,szombat este bevettem,de éjszaka 1 órakor hányásom és hasmenésem volt.Mercilon a gyógyszerem,azt irják,hogy 3-4 óra a felszivódása,akkor az bennem maradt?Másnap,vasárnap reggel 10kor bevettem egy szemet mondván hátha nem szivodott fel bennem,de viszont a vasárnap esti gyógyszert nem vettem be,mivel féltem,h kijön belölem.Szeretném megkérdezni,hogy mikor vegyem be a következö szemet? Ma reggel 10kor vagy rendesen idöben amikor szoktam.Tudom,hogy kiegészitő védekezést kell alkalmazni egy hétig,csak attól félek,hogy  emiatt a szombat miatt történt valami

        köszönöm a választ elöre is!

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgáló tabletta témában

        Kedves Hölgyem!


        A szokott időben szedje a tablettát, hogy ne zavarja meg a hatást. A szombati gyógyszer valószínű nem szívódott fel teljesen, de az segített, hogy vasárnap reggel bevett még egy szemet. Este viszont ismét be kellett volna vennie, így valóban gyengült a hatás, most egy hétig alkalmazzon kiegészítő védekezést, egyéb teendő nincs.



        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-17 11:46:54; Megválaszolva: 2011. szeptember 15., 06:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Tekintse meg infografikánkat, és tudjon meg többet az ajakherpeszről!
      • Hirdetések
      • Infografika és videó