• Erős barna folyás és menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr!

        A panaszon úgy kezdödőtt, hogy barna folyásom lett. Másnapra nagyon erős és jött vele a menstruáció is. Már 6 éve szedem a fogamzásgátlót még soha nem hagytam szünetet, de a héten valahogy kiment a fejemből és 3 napot kihagytam a 4. napon alakultak a problémák 5. napon már erősödtek. Most mit tegyek, hadjam abba gyógyszerszedést és várjak 1 hónapot? Válaszát várom. Köszönettel Boglárka

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Boglárka!


        Nem írja sajnos, hogy hol járt a tabletta szedésénél, és milyen gyógyszert szed, így sajnos nem tudok segíteni.
        Az nem meglepő, hogy a tabletták kihagyása után megjött a menses, a barna folyás is már ennek volt az előjele.
        Ha olyan fogamzásgátlót szed, amiben az összes tabletta ugyanazon dózisú hatóanyagot tartalmazza, akkor hagyjon ki összesen 7 napot, majd a 8. napon kezdjen el egy új levelet. Ezután még 2 hétig alkalmazzon kiegészítő védekezést is a nem kívánt terhesség elkerülése érdekében.



        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-06 11:36:08; Megválaszolva: 2011. szeptember 12., 14:38

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Dr.Úr! Milliegest tablettát szedek és hány szem kihagyása után lehetséges teherbe esni? Én már hármat kihagytam,szándékosan.
        Tisztelt Doktor Ur! Mar 3 eve szedem a fogamzasgatlot, de most kicsit osszekeverve szedtem be veletlenul par szemet. A multhavi levelbol egyet a kozeperol elfeljettem bevenni, de rogton potoltam is a masikkal, utana egyet veletlenul a vegebol vettem...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Már 5 éve szedek fogamzásgátlót a Jangee 3 mg / 0,02 mg. Az lenne a kérdésem hogy tegnap lett vége a tablettamentes hétnek (szerda)és ma reggel (csütörtökön) jutott eszembe hogy nem vettem be. (Délután 3-kor...
        Udvozlom! Yasminelle fogamzasgatlot szedek evek ota.Sohasem volt abortuszom.28 napra jon meg.A 3 hettel ezelotti menstruaciom elott 2 nappal szexualis aktus volt ami folyaman ovszert hasznaltunk.De az ovszer elszakadt es sajnos igy minden...
        Tisztelt Doktornő/Úr! Kb. 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Tri Regol) rendesen, pontosan. Most a 7 napos tabletta mentes idő második napján vagyok, és ma együtt voltunk a párommal. Tudom, ez nem gond, ilyenkor is védve vagyok, viszont...
        Fogamzásgátló(milligest)szedése mellet lehet hogy kimarad a menstruáció? Már az 5.napja hogy nem jött meg.előtte az első két napba volt minimális barnázás.ha nem jön meg a 7.napig kezdjem el a következő havi tabletta szedését? Eddig minden...
        Tisztelt Doktor úr! Két hónapja használok nuvoring hüvelygyűrűt, mert a fogamzásgátló tablettáktól mindig kijött valami mellékhatás. Viszont azt vettem észre, hogy a gyűrűt hiába helyezem fel a méhszájam környékére, az mindig...
        Rezia fogamzásgátló hatását befolyásolja a domperidon ep gyogyszer? Szedése mellett teherbe eshetek kiegészitő védekezés nélkül? Ez a gyogyszer antibiotikum? Köszönöm a válaszát!
        Üdvözlet! Azzal a kéréssel fordulok önhöz hogy véretlenül nem hagytam szünetet a fogamzásgátló után. Miligestet szedek 4 éve soha nem fordult elő ilyen. Azóta szédülés jelentkezik, feszül a mellem. Most tartok a 11.tablettánál. Aba...
        Üdvözletem! Sikerült egy kis kavarodás a tablettákkal. Először szedek fogamzásgátlót, Yasminellet. Ciklus első napjától (okt.7-10 menses) szedtem. Szedés alatt pecsételt, véreztem,egy hét után is, de úgy olvastam, ez a hozzászokás része....