• Fogamzas gatlo

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktorno/ur!

        mar egy jo ideje hormon zavar miatt 2 hetig mensrualtam es egy nogyogyasz felirta a dian 35ot amitol meg az nap helyre jottem es azota nincsenek nagyobb problemaim .Azt szeretnem tudni ,hogy a dian megfelelo fogamzas gatlalasra is,mert hallottam oan .hogy mindenki szervezetenek mas kell es lehet hogy megis teherbe esni.Ez igaz?vagy mindegy ,hogy mien gyogyszer csak fogamzas gatlo legyen?Elso napokban mikor szedem elofordul ,hogy hanyingerem van es faj a fejem ,de ritka.Elore is koszonom!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Hölgyem!


        A Diane 35 fogamzásgátló hatása biztonságos, de nem ez a legfőbb indikációs területe, mert ehhez magas a hormontartalma. Valóban minden nő máshogy reagál a fogamzásgátlókra, és néha nehezebben talál magának valaki gyógyszert, mert mind okoz kisebb-nagyobb mellékhatást, amelyek zavaróak is lehetnek.
        A hányinger, fejfájás valóban lehet a gyógyszer mellékhatása. Nem írja, mióta szedi ezt a gyógyszert, de ha több évre tervez, akkor talán érdemes lenne egy alacsonyabb hormontartalmú szerre váltania.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-26 10:27:13; Megválaszolva: 2011. szeptember 08., 19:57

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...
        Tisztelt Doktorno/ Doktor ur! Omission fogamzasagatlot szedek a 3. Het 3 napjanal jarok es rozsaszines barnas folyas jelentkett nalam a menzesz esedekessege elott 4 nappal. Elozo honap 3. Heten elfeljetettem bevenni egy tablettat egyutt voltam a parommal...