• Cerazette mellékhatása?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        A kérdésem a következő: 40 éves vagyok,  több éve szedem a Cerazette tablettát, és az utóbbi 2 évben a menstruációm teljesen megszűnt. Ez a "mellékhatás" káros-e, vagy hagyjam abba  a tabletta szedését, és kérjek másikat? 2-3 hónapos szüneteket szoktam tartani a szedésben, ilyenkor a mensesem újra visszatér. Előre is köszönöm a választ.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában


        Kedves 40 éves!

        40 év felett egyáltalán nem javasolt a fogamzásgátló szedése, de persze a gyógyszer okozta azt, hogy nincs menzesze. De mivel ilyen korban már kevésbé javasoltak a hormongyógyszerek én leállnék vele. Helyette a Mirena javasolt, ami ugyan hormontartalmú, de az csak helyileg hat, így nem terheli a szervezetét. És szerintem még jobban is járna vele.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-27 08:54:13; Megválaszolva: 2011. szeptember 08., 13:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Dr.Úr! Milliegest tablettát szedek és hány szem kihagyása után lehetséges teherbe esni? Én már hármat kihagytam,szándékosan.
        Tisztelt Doktor Ur! Mar 3 eve szedem a fogamzasgatlot, de most kicsit osszekeverve szedtem be veletlenul par szemet. A multhavi levelbol egyet a kozeperol elfeljettem bevenni, de rogton potoltam is a masikkal, utana egyet veletlenul a vegebol vettem...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Már 5 éve szedek fogamzásgátlót a Jangee 3 mg / 0,02 mg. Az lenne a kérdésem hogy tegnap lett vége a tablettamentes hétnek (szerda)és ma reggel (csütörtökön) jutott eszembe hogy nem vettem be. (Délután 3-kor...
        Udvozlom! Yasminelle fogamzasgatlot szedek evek ota.Sohasem volt abortuszom.28 napra jon meg.A 3 hettel ezelotti menstruaciom elott 2 nappal szexualis aktus volt ami folyaman ovszert hasznaltunk.De az ovszer elszakadt es sajnos igy minden...
        Tisztelt Doktornő/Úr! Kb. 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Tri Regol) rendesen, pontosan. Most a 7 napos tabletta mentes idő második napján vagyok, és ma együtt voltunk a párommal. Tudom, ez nem gond, ilyenkor is védve vagyok, viszont...
        Fogamzásgátló(milligest)szedése mellet lehet hogy kimarad a menstruáció? Már az 5.napja hogy nem jött meg.előtte az első két napba volt minimális barnázás.ha nem jön meg a 7.napig kezdjem el a következő havi tabletta szedését? Eddig minden...
        Tisztelt Doktor úr! Két hónapja használok nuvoring hüvelygyűrűt, mert a fogamzásgátló tablettáktól mindig kijött valami mellékhatás. Viszont azt vettem észre, hogy a gyűrűt hiába helyezem fel a méhszájam környékére, az mindig...
        Rezia fogamzásgátló hatását befolyásolja a domperidon ep gyogyszer? Szedése mellett teherbe eshetek kiegészitő védekezés nélkül? Ez a gyogyszer antibiotikum? Köszönöm a válaszát!
        Üdvözlet! Azzal a kéréssel fordulok önhöz hogy véretlenül nem hagytam szünetet a fogamzásgátló után. Miligestet szedek 4 éve soha nem fordult elő ilyen. Azóta szédülés jelentkezik, feszül a mellem. Most tartok a 11.tablettánál. Aba...
        Üdvözletem! Sikerült egy kis kavarodás a tablettákkal. Először szedek fogamzásgátlót, Yasminellet. Ciklus első napjától (okt.7-10 menses) szedtem. Szedés alatt pecsételt, véreztem,egy hét után is, de úgy olvastam, ez a hozzászokás része....