• Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        16 éves korom óta szedtem a Harmonet nevű fogamzásgátlót 21 éves koromig. 18 éves korom környékén jelentkezett a migrénes fejfájás.Kezdetben csak nagyon erős fejfájásom volt,később pedig hányás is kísérte.21 évesen,szeptemberben,fél éve váltottam fogamzásgátlót,Diane 35-re hajhullás miatt.Azóta nem volt olyan erős migrénes fejfájásom,hogy hánytam volna.Persze a fejem fájt azóta,de közel sincs a migrénhez.Lehetséges,hogy a fogamzásgátlótól van ez?Illetve a másik kérdésem az lenne,hogy a Harmonetet még akkoriban azért is írták fel,mert nagyon erős vérzésem volt,borzasztó hasi fájdalommal,illetve nagyon rendszertelen is volt a menstruációm.A Harmonet sokat javított a helyzeten,(kevésbé fájt a hasam,rendszeressé vált),de amióta a Diane-t szedem még attól is kevesebbet vérzek.Ez nem gond?A harmadik kérdésem pedig az lenne,hogy a Diane-t lehet hosszabb ideig is szedni,pl évekig??Vagy inkább át kellene majd váltanom egy kisebb hormontartalmúra?

        Válaszát előre is köszönöm!!

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        Panaszai alapján Ön nem használhat hormontartalmú fogamzásgátlást, az agyi embolia, thrombosis esélye Önnél nagyobb, mint az átlag (Diane 35 pedig az átlagnál is több hormont tartalmaz-abba kellene hagynia.) Kevesebb vérzés -ez nem gond, csak a szedése.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-24 10:50:43; Megválaszolva: 2011. szeptember 08., 09:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...