• Fogamzásgátlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!18 éves vagyok és az lenne a problémám ,hogy rendszertelen a menstruációm vagyis előfordul,hogy kimarad...azonban minél előbb szeretném elkezdeni a fogamzásgátló szedését,mert nem bízom más módszerekben ...ezért Norcolut tablettával szeretném meghozni.A kérdésem a következő,hogy elkezdhetem a fogamzásgátló (Mercilon)szedését azonnal miután megjön a vérzésem a tabletta hatására?Ha igen akkor mennyi idő elteltével nyújt teljes biztonságot?

        Köszönettel

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában


        Kedves Mást szedő!

        Ha nem az előírás szerint szedi a gyógyszert és mindenféle plusz hormonokat szed, hogy meghozza a vérzését attól még nem biztos, hogy jól jár. Ennyire ne szóljon már bele a természet rendjébe, higgye el egy idő múlva a természet megbosszulja. Igenis várja ki a menzesze első napját és akkor kezdje el szedni. Ha két hónap akkor két hónap. A másik, ha csak úgy elkezdi szedni, akkor a következő levélig nem lesz 100% hatás.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-21 22:57:53; Megválaszolva: 2011. szeptember 07., 14:25

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Kérdésem az lenne hogy milyen készítményt ajánl egy rosszul bekövetkezett esemény után az aktus ma történt, illetve előreszámítva a menzeszem holnap jönne meg és ilyenkor is lehet e bármely készítményt haszálni?...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! 20éves koromban kezdtem el fogamzásgátló tablettát használni a nőgyógyászom javaslatára. A bellara nevű gyógyszert írta fel nekem elsőre. 5 hónapig szedtem ezt a gyógyszert, a szedése alatt folyamatos...
        Tisztelt Hölgyem/Úram! Nem rég a gyógyszertárban nem tudtak olyan fogamzásgátló gyógyszert adni, amit az orvosom felírt. Taisa filmtablettát szedtem. A patikus ajánlott egy másik gyógyszert, ami úgyanazokból az összetevőkből áll. Deciora...
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        A hiperhidrózis egy kellemetlen egészségügyi probléma, amire van hatékony orvosi megoldás.
        Gyakorisága a kor előrehaladtával nő, de bármely életkorban kialakulhat.
      • Hirdetések
      • Infografika és videó