• Baj, hogy szünet után váltok Cypromixre?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot kívánok!

        Sajnos a nőgyógyászom nem tájékoztatott, hogy gyógyszerváltásnál nem kell 7 napos szünetet tartani, én pedig csak ma olvastam el a Cypromix használati útmutatóját és tegnap telt le a 7 napos szünet. Több dolog is aggaszt. Az egyik, hogy mától kéne szednem az új gyógyszert, kivéve ha Cypromixről van szó, mert annál nem kellett volna szünetet tartani, de nem tudtam. Nagy baj, hogy tartottam szünetet? A másik, nekem magas a vérnyomásom, túlsúlyos is vagyok és dohányzom, édesapám szívinfarktusban halt meg, a Cypromix leírásában pedig azt írják, fokozott óvatossággal adható ezen esetekben. Mellesleg azt is írják, szokjon le a dohányzásról, aki ezt szedi. Valóban ennyire mérvadóak ezek a tényezők? Lényegében azért kaptam ezt a gyógyszert, mert az ultrahangomon mindig ott van a PC-os jellegű ov.-ok és az orvosom azt mondta, ilyenkor ezt szokták adni, de korábban kaptam Diane35-öt, illetve legutóbb Milligestet szedtem.

        Kérem, ha tudnak, még ma válaszoljanak, mert este bevenném az első gyógyszert. Remélem nem okoz nagyobb gondot a 7 napos szünet...

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        Cypromix ugyanaz, mint a Diane 35, csak olcsóbb változat. A leírtak alapján Önnek semmiképpen nem ajánlanám. Magában a 7 nap szünet nem lett volna baj, így is szedhető lenne,nem ajánlom, nagy a hormontartalma. A kezelését máshogy kellene kezdeni. Például: inzulin vizsgálat, HB1ac vizsgálat, esetleg Merckformin tengelyen gondolkodva.

        Üdvözlettel: Dr. Nyitray Gábor

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-17 10:01:39; Megválaszolva: 2011. szeptember 06., 12:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...