• Lehetek e terhes?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Orvos!

        Vasárnap reggel voltam együtt a barátommal, és sajnálatos módon elszakadt a gumi! Még aznap este megjött a havi vérzésem. Egy nap telt el azóta és tanácstalan vagyok hogy vegyek e be esemény utánnit. Tavaly halyszálra pontosan ugyan ilyen esetünk volt pontosan így menstruációm előtt nem teljesen egy nappal voltunk együtt és nem lett belőle semmi. A vérzésem normálisnak tűnik de abszolút nem vagyok nyugodt és ez is befolyásolhatja! Kérem segítsen!

        Eszter

        WEBBeteg szakértő válasza a terherbeesés témában

        Kedves Eszter!


        A terhesség valószínűsége minimális ebben a helyzetben, de teljesen megnyugodni úgyis csak akkor fog, ha beveszi az esemény utáni tablettát. Higgye el, szerintem is jobb biztosra menni, és nyugodtan aludni.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-09 23:07:41; Megválaszolva: 2011. szeptember 05., 10:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...
        Tisztel Doktor Úr, Doktornő! A ciklusom 5. napján vagyok és a nőgyógyász ma írta fel nekem a fogamzásgátlót (Velgyn), azt mondta, hogy ma még elkezdhetem szedni, de ebben a hónapban még védekeznünk kell a párommal, a betegtájékoztató...
        Tisztelt Doktornő! Következő lenne a kérdésem,Nuvaring hüvelygyűrűt használok egy ideje,most is használtam majd 3 hét után levettem a gyűrűt,rá 2 napra jelentkezett a vérzésem is.Utána viszont nem új gyűrűt tettem fel hanem az előzőleg...