• Jó ez így?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor úr,Doktor nő !

        Régóta foglalkoztat a gondolat a fogamzás gátlással kapcsolatban ,de most ,hogy rá találtam -e oldalra fel teszem Önnek a kérdést ,hogy végre dönthessek mert egyedül kevés vagyok .36 éves vagyok nincs gyermekem nem is tervezzük a férjemmel.Viszont 18 éves korom ota szedem a Tri-Regol tablettát ,csak eggyszer szakitottam meg 4 hónapra,de ennek is már 8 éve.Aggaszt ,hogy ilyen hosszu idön keresztül szedem ezt a tablettát ,félek,hogy egy nap arra ébredek ,hogy mindenféle betegségeim /amiket a mellék hatásként bezserezhetek/ vannak. Pillanatnyilag a láb szár zsibbadás és a hüvely szárasságon kívül nincs semmi bajom .A vádlim heti 3-szor görcsöl éjszaka,jobbára a bal lábam.ezsem gyakran banánt a kálcium miatt ,mást mit tegyek? Szeretnék valami más fogamzás gátlo modszert nem tablettát szedni,de a spirálrol annyi rosszat olvasok,hogy nem azt a megoldást szeretném.Mit javasol ,van valami más vagy szedjem még ezt a gyogyszert amig nincs gondom?

        Komolyan dönteni szeretnék ,válaszát mindenképp elfogadom!Tisztelettel:Kedi72

         

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

        Azt gondolom, tartós egészségkárosodása nem származik abból, hogy hormonális fogamzásgátlót szed már régóta. Talán a Triregol nem a legmodernebb készítmény ma a piacon, de azért megbízható. Én nem javaslom, hogy más módszerre térjen át, ha nem tervez babát, esetleg a tablettán lehetne változtatni. Illetve, ha nem volt eddig soha trombózis-hajlamra szűrése, akkor egy olyan vérvételre szükség lenne.

        Üdvözlettel: Dr. Juhász A. Gábor

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu -ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-02-09 22:23:36; Megválaszolva: 2011. szeptember 05., 06:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...