• Megváltozott menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nő/Úr! Azzal a kérdéssel,problémával fordulok önhöz, hogy évek óta menstruálok, sosem voltak problémáim a menszeszemmel kapcsolatban,mindig rendesen jött meg,bár előfordult egyszer kétszer,hogy pár napos csúszás volt,de sosem maradt ki,és az ideje(nap) is mindig normális volt.Nagyjából 2éve elkezdtem fogamzásgátlót szedni,akkor sem volt semmilyen problémám.1éve abba kellett hagynom a szedését más betegség miatt,de mostmár meggyógyultam és újra elkezdtem a fogamzásgátlót (Lyndinette 20)régebben is ezt szedtem,ezért szedem ezt most is, a menstruációs ciklus 1 napján bevettem az első szemet, a baj az,h azóta eltelt 2hét és nekem még mindig meg van a menszeszem,bár az erőssége már lecsökkent(1 fél tamponnyi sincs nagy egy nap) és a színe is sötét,aggaszt a dolog.Hiszen sosem volt még hasonló.Azt szeretném megkérdezni,hogy ez mitől lehet?Esetleg attól,h régen nem szedtem a bogyót és most megint,és azért beleavatkozik a szervezetbe vagy valami betegség esetleg?És az is befolyásolhatja,h ideges vagyok mostanában nagyon,és picit felborult az életem?

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Első szedő! Minden fogamzásgátló első levelének szedésekor előfordulhat köztivérzés. Ettől nem kell megijendie, akkor kell csak lecserélni a fogamzásgátló tablettát, ha mindne hónapban előjön ez a vérzés. Remélhetőleg ez nem lesz, és akkor minden rendben lesz. 

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László

        A kérdésre a választ a www.fokuszbanano.hu portál orvosszakértője írta >>Tovább a www.fokuszbanano.hu-ra!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-12-04 15:58:13; Megválaszolva: 2011. augusztus 18., 10:06

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...