• Miért történik ez?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Barátnőm Belara-t szed 9. Hón-ja. A 6. levél után nem jött meg neki. Azt hittük terhes, nem lett, de kimaradt neki. A köv hónapban normális volt minden és most ismét ott tartunk (8. levél után) hogy késik neki. Miért?

        Fontos hogy most ebben a hónapban beleélveztem!(most volt az első alkalom a 20hónapos kapcsolatunkban)Terhesség kizárható nem?Mi okozhatja ezt?A lényeg az egészben hogy alap dolog hogy a tabi ettől is véd éppen ezért van ..de elvileg az lenne a természetes hogy a tabi megvéd és egyben szabályoz is,nemigaz? Megint megy a para a terhességen.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Aggódó Barát!

        Ha minden tablettát időben bevett a barátnője, akkor nem kell izgulni. Ha esetleg felmerül, hogy hiányosság történt, azért egy terhességi tesztet érdemes elvégezni. Tudni kell, hogy a fogamzásgátló tabletta mellett előfordulhat rendszertelen vérzés is, egy-egy hónap kimarad, néha megjöhet korábban, esetleg később. Amennyiben ezek a problémák rendszeressé válnak, érdemes felkeresni a gyógyszert felíró orvost, hogy egy ellenőrző vizsgálat is történjen, hogy megállapíthassák, nincs-e valamilyen eltérés a háttérben.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-23 10:36:56; Megválaszolva: 2011. augusztus 26., 09:26

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot! A kérdésem az lenne hogy mitől lehet hogy a Dienille szedése mellett egy napig véreztem? Olyannak tűnt mint a menstruáció de csak nagyon kis ideig egy közepes mennyiségű vérzés volt. Most kezdtem el életemben először szedni és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül fél éve Volina fogamzásgátlót szedek. Nemrégiben gombás fertőzes miatt kaptam mycosyst-gyno gyógyszer, es Dalacin hüvelykrémet, azutàn gynoflor hüvelykúpot. A kérdésem az lenne hogy bármelyik...
        A tablettákat a közösülés után 13 órával vettem be. Azt olvastam,hogy az első tabletta bevétele után 12 órát várni kell a második szem tabletta bevetele után. De én egymást követően vettem be mindkettőt. Hatni fog igy is a tabletta??...
        Tisztelt dr Nő! Két hete eltávolították mindkét petevezetékemet, laparos műtét volt. Az lenne a kérdésem kell e védekeznem az együtt lét során, vagy már biztos, hogy nem eshetek teherbe.A műtét a menstruációm után 3 nappal volt....
        Kedves Doktornő/Úr! Symicia nevű fogamzásgátlót kezdtem el szedni az első levél után most tartom a 7 napos szünetet. Meg is jött a menstruációm ma volt az első nap. Viszont szedek antibiotikumot is mert csúnyán begyulladt a torkom párom ezt...
        Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Tegnap este lefeküdtünk a barátnőmmel (18 éves), aki ciklusa 3.napján volt, menstruál. Ostobaságunk miatt most először fordult elő, hogy óvszer nélkül szeretkeztünk, azonban az aktust félbe kellett szakítanunk,...
        Üdvözlöm! Most kezdtem el szedni először fogamzásgátló tablettát, a Lindynette-t, viszont nem a vérzés első napján, hanem előtte egy héttel. A kérdésem, hogy ebben az esetben mikortól véd meg a terhességtől a gyógyszer? Előre is...
        Udvozlom! Kb nyolc eve szedek fogamzasgatlot, most azonban elfelejtettem felljegyezni, hogy milkor szedtem be az utolso tablettat. 12.en pecsetelo verzesem volt, masnapra rendes menstruacio. Ma, 17.en egyutt voltam a parommal es nem tudom, hogy esemeny utani...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai kezelés alatt állok szorongás, depresszió és alvászavar miatt. A gyógyszerek mellett kompenzált az állapotom. Tavaly októberben derült ki az epilepsziám, amire Lamolepet szedek. A problémám, hogy az egyetlen...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Május 12-én szombaton együtt voltam a barátommal, viszont előtte való nap a fogamzásgátlómat 11,5 órás csúszással vettem be, reggel. Aznap este sem teljesen a megszokott időpontban hanem 3-4 órás csúszással, tehát...