• Novynette szüneteltetése

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Webdoktor!

        27 éves vagyok és 4 éve kezdtem szedni fogamzásgátlót(Novynette). Semmi problémám nem volt vele a 4 év alatt. Mindig időben megjött szinte fájdalom nélkül. De most a levélen lévő utolsó tabletta beszedése napján megjött nagyon enyhén. Elmentem a doktorhoz, aki azt mondta ne aggódjak, ezzel nincs is gond. De javasolta, hogy egy hónapot hagyjak ki a szedésből, és amikor újra jelntkezik a vérzés kezdjem el szedni ismét. Az a kérdésem, hogy van-e ennek az egyhónapos szünetnek értelme, vagy szedjem továbbra is a tabláttát?

        Válaszát előre is köszönöm! dom

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Dom!


        Igazából én sem értem, miért kellene egy hónapot kihagyni. Általában azt szokták javasolni, hogy amennyiben ezek a panaszok ismétlődnek, akkor érdemes elmenni vizsgálatra, és megnézni, hogy nincs-e valamilyen rendellenesség, pl. egy petefészek ciszta a háttérben. Ha nincs, és a menses előtti vérezgetés ismétlődik, akkor lehet, hogy gyógyszerváltásra van szükség. Hiszen valóban, ha egy-egy alkalommal rendellenes vérzés van, az még nem gond.


        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-01-22 14:56:18; Megválaszolva: 2011. augusztus 26., 08:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...
        Tisztelt Doktornő! Az Urostemol femina növényi alapú gyógyszer hatással van-e a kombinált fogamzásgátlóra? Szedhető-e együtt? Természetesen, ha eltelik a kettő gyógyszer bevétele között kb. 4 óra. Köszönöm szépen!
        Tisztelt Doktor Úr/Doktor Nő! Párommal ovszeres védekezést folytattunk, azonban az ejakuláció után még egy ideig folytattuk, amikor párom észrevette, hogy lecsúszott a gumi, ami benne maradt, de sikerült kiszedni. Az ondó úgy tűnik, nem folyt...